تمدید نمایشگاه شاگردان هانیبال الخاص

تندیس:  نمایشگاه آثار شاگردان هانیبال الخاص با توجه به استقبال هنردوستان تمدید شد.

گالری لاله در ادامه استقبال هنردوستان از نمایشگاه آثار شاگردان هانیبال الخاص و همچنین با توجه به درخواست‌های پی‌درپی مبنی بر تمدید نمایشگاه، نمایش این آثار را تا 4 تیرماه 94 تمدید کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه، از تاریخ شنبه 31 خرداد تا چهارشنبه 3 تیر از ساعت 9 تا 16 و پنجشنبه 4 تیر از ساعت 9 تا 12 به نگارخانه لاله، به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله مراجعه نمایند.
شایان ذکر است این نمایشگاه با هدف زنده نگه داشتن یاد هانیبال الخاص و تقدیر از زحمات و کوشش فرهنگی هنری وی به ویژه در امر آموزش هنر برگزار شده است. الخاص علاوه بر فعالیت مستمر در حوزه نقاشی، تا آخرین روزهای حیات خویش در حوزه ادبیات و نقد نیز فعال بود.

هانیبال الخاص

این اولین نمایشگاه گروهی پس از درگذشت الخاص است که طیف گوناگونی از شاگردانش را در بر می‌گیرد، شاگردان و دوستانی که نه تنها امروز خود هنرمندان برجسته‌ای هستند، بلکه سهم به سزایی در آموزش طراحی و نقاشی ایران دارند. دراین رویداد آثار بیش از 60 هنرمند ارائه خواهد شد. برخی از هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد عبارتند از: رضا بانگیز، بهرام دبیری، آرمان آستپانیان، بهمن بروجنی، یعقوب عمامه‌پیچ، معصومه مظفری، ترانه صادقیان، نیلوفر قادری نژاد، احمد وکیلی، علی ندایی، ناصر محمدی، محمدرضا فیروزه‌ای، اکبر نیکان‌پور، مسعود سعدالدین، کتایون مقدم، جعفر نجیبی، هادی ضیاءالدینی، حامد صحیحی، سمیرا اسکندرفر و دیگر هنرمندان ارجمند.
نمایشگاه شاگردان هانیبال الخاص فرصتی است برای هنرشناسان و تحلیل‌گران تا جریانی را که او در آن موثر بوده شناسایی کنند و نگذارند او و این جریان از حافظه تاریخی فرهنگ و هنر کشور پاک شود.

نویسنده