فراخوان جایزه عکس پرتره تیلور وسینگ

تندیس: فراخوان یازدهمین جایزه عکس پرتره تیلور وسینگ توسط گالری نشنال پرتره انگلستان منتشر شد.

گالری نشنال پرتره لندن از سال ۱۸۵۶ میلادی تاسیس شده است و در زمینه هنرهای تجسمی از اعتبار بسیاری در اروپا برخوردار است و نمایش هر اثری در آن می‌تواند یکی از مهمترین بخش‌های کارنامه‌ حرفه‌ای هنرمندان محسوب ‌شود. این گالری معتبر به طور تخصصی به شاخه‌هایی از هنرهای تصویری می‌پردازد که به ژانر پرتره مربوط هستند. یازدهمین دوره جایزه عکس پرتره تیلور وسینگ نیز با حمایت این گالری برگزار خواهد شد.

۴۵۰_Dobson

شرایط شرکت در جایزه عکس پرتره تیلور وسینگ:

– تمامی عکس‌های ارسالی باید در ژانر عکاسی پرتره قرار گیرند و بیشتر فضای عکس در خدمت محتوای پرتره باشد، همچنین شرکت در این مسابقه برای تمام عکاسان بالای ۱۸ سال با هر ملیتی آزاد است.

– هر عکاس می‌تواند حداکثر ۶ فریم به صورت تک عکس یا یک مجموعه که پس از تاریخ ۱۱ دی‌ماه ۹۲ گرفته شده‌اند را برای شرکت در مسابقه ارسال نماید، عکس‌های ارسالی می‌توانند سیاه و سفید یا رنگی باشند.

– هزینه شرکت در این مسابقه برای هر فریم، ۲۷ پوند است.

– جایزه اصلی این مسابقه ۱۲ هزار پوند وجه نقد است که به عکاس برگزیده اهدا خواهد شد. همچنین هیات داوران مجاز است بنا به صلاحدید خود به تعدادی از عکاسان تقدیری هم جایزه نقدی اهدا کند.

– تمامی شرکت‌کنندگان زیر ۳۰ سال به طور خودکار در رقابتی برای تصاحب جایزهٔ “John Kobal New Work” به مبلغ ۴ هزار پوند به همراه یک قرارداد کاری برای عکاسی پرتره از یکی از چهره‌های مطرح صنعت سینمای بریتانیا شرکت داده خواهند شد.

– نمایشگاه آثار برگزیده از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) تا ۲۱ فوریه (۲ اسفند ۹۴) در محل «نشنال پرتره گالری» لندن برپا خواهد شد و سپس در قالب تور نمایشگاهی در برخی شهرهای بریتانیا هم به نمایش درخواهد آمد.

– مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۶ جولای (۱۵ تیر۹۴) می‌باشد.

برای ثبت نام آنلاین اینجا را کلیک کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

نویسنده