مسجدجامعی و مرادخانی در نمایشگاه ” هنر برای صلح”

تندیس:  مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران  و مرادخانی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه ” هنر برای صلح” بازدید کردند
به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران آقای مسجد جامعی در بازدید از این نمایشگاه چنین گفت:
نمایشگاه بسیار خوبی بود. شاهد سبک‌های مختلفی از آثار هنری بودیم، از این رو از حضور در این نمایشگاه بسیار لذت بردم. همچنین آثار جوانان در کنار اساتید مجموعه‌ای کامل را ایجاد کرده بود که برای مخاطب جذاب است.
مسجد جامعی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: میل به قدرت موجب وقوع جنگ در جهان می‌شود و آرامش و صلح را به خطر می‌اندازد در واقع اراده معطوف به قدرت همیشه عامل جنگ‌ها بوده اما رسالت هنر این است که حقایق را بیان کند و فضای افکار عمومی را در این زمینه روشن سازد.

masjedjameii
مرادخانی،معاون هنری وزارت ارشاد نیز ضمن بازدید از نمایشگاه چنین گفت: این نمایشگاه در دوره های آینده به کمال می رسد. تمام کسانی که در این نمایشگاه ورود کرده اند با هدف خلق آثاری در این حوزه آثاری را به نمایشگاه ارائه کرده اند. فاخر بودن چیدمان و … هم در ارائه آثار مهم است، اما مشارکت مسئولانه و متعهدانه هنرمندان در این نمایشگاه بسیار خوب است.
همچنین در پایان این بازدید ، احمد مسجد جامعی و علی مرادخانی با رسم دو خط نمادین در ایجاد پرفورمنس”هاشورهایی برای صلح” اثر بزرگمهر حسین پور مشارکت داشتند.
گفتنی است سومین دوره جشنواره هنر برای صلح با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و با ارایه بیش از ۱۴۰ اثر در رشته های عکاسی، نقاشی، مجسمه و گرافیک در نگارخانه فرهنگسرای نیاوران برگزار شده و علاقمندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند تا ۳۰ شهریور ماه به نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

moradkhani