ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی برگزار می‌شود

مجتبی موسوی، دبیر ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در این زمینه توضیح داد: این دوره از سمپوزیوم از فردا یکشنبه ۲۳ شهریور تا ۱۵ مهر ماه در محل پارکینگ جنوبی که به صورت ویژه آماده سازی شده است، برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره ازسمپوزیوم در دو بخش اصلی و دانشگاهی با حضور ۱۲ هنرمند داخلی و ۱۰ مجسمه ساز از کشورهای مختلف و همچنین ۱۰ هنرمند در بخش دانشجویی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

دبیر ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران تصریح کرد: در بخش بین الملل هنرمندان مجسمه ساز از کشورهای ایتالیا، یونان، مکزیک، رومانی، آلبانی، ترکیه، اسپانیا، چین و آلمان حضور دارند.

به گفته موسوی در این دوره از سمپوزیوم، مجسمه‌های خلق شده از جنس سنگ تراورتن خواهد بود. ضمن آنکه ابعاد سنگ‌ها در بخش اصلی یک در یک و نیم در سه متر و در بخش دانشجویی ۵۰در ۵۰ در ۱۵۰ سانتی متر است.

ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور هنرمندان مجسه ساز، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، جمال کامیاب مدیرعامل سازمان زیباسازی، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری و فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران در بلند‌ترین برج کشور افتتاح می‌شود.

نویسنده