نمایشگاه هنرمندان نقاش در استان‌های کشور

منیژه صحی سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش از برنامه ریزی های این انجمن برای برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان نقاش در استان های مختلف کشور خبر داد و اعلام کرد که اولین برنامه نمایشگاهی نیز به استان مازندران اختصاص یافته است.

منیژه صحی سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برپایی نمایشگاه آثار اعضای این انجمن در استان های کشور توضیح داد: ما برنامه ریزی می کنیم که نمایشگاه هایی را از سوی اعضای انجمن در استان های کشور برپا کنیم که اولین نمایشگاه ما در استان مازندران خواهد بود که 22 تا 29 آبان ماه در گالری «هفت آینه» ساری برپا می شود، پس از آن این نمایشگاه از یکم تا 8 آذرماه به گالری «رنگ و ترنگ» شهسوار خواهد رفت و همچنین 10 تا 19 آذرماه نیز در گالری های «خورشید»، «آرامش» و «دریا» در بابلسر این نمایشگاه برپا می شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های تازه در سایر استان های کشور یادآور شد: این برنامه با آثار تازه هنرمندان عضو انجمن در استان های مختلف کشور تکرار می شود.

 

صحی درباره محدودیت های حمل و نقل این آثار به استان های کشور هم گفت: ما در فراخوان شرکت در این نمایشگاه از هنرمندان خواسته ایم تا آثارشان با متریال شیشه کار نشده باشد و ابعاد آن نیز متجاوز از یک متر در یک متر نباشد تا آسیبی به آثارشان در حمل و نقل وارد نشود.

این هنرمند نقاش مدت زمان برپایی این نمایشگاه های استانی را در هر شهر یک هفته ذکر کرد و ادامه داد: در طول برپایی این نمایشگاه ها، جلسات نقد و بررسی آثار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش هدف از برپایی این نمایشگاه ها را در استان های کشور، تبادل فرهنگی و ارائه آثار هنرمندان انجمن در همه استان ها و همچنین درگیر کردن هنرمندان استان در این برنامه ها عنوان کرد.

نویسنده