سومین نشست رهیافت‌های ایدئالیستی به هنر از سلسله درسگفتارهای نظریه و نقد هنر

سومین نشست رهیافت‌های ایدئالیستی به هنر از سلسله درسگفتارهای نظریه و نقد هنر
پژوهشکده هنر
چهارشنبه ۱۸ اسفند

پژوهشکده هنر سومین نشست از «سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» را با عنوان «رهیافت‌های ایدئالیستی به هنر» روز چهارشنبه ۱۸ اسفند برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده هنر دراین نشست که به همت گروه نظریه و نقد هنر پژوهشکده هنر برگزار می‌شود دکتر محمد رضا ابوالقاسمی استادیار دانشگاه تهران با موضوع «رهیافت‌های ایدئالیستی به هنر» سخنرانی می‌کند.

هدف از برگزاری این درسگفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد و نقد هنر، تبیین پارادایم‌ها و رویکردهای نظریه و نقد در هنر، و بازاندیشی مفاهیم و چالش‌­های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است. در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتاب‌ها و مقالات مهم مرتبط با مباحث از سوی سخنرانان معرفی خواهد شد.

مخاطبان این درسگفتارها پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی کلیه رشته‌ها و گرایش‌های هنر و حوزه‌های میا‌‌ن‌­رشته‌­ای مرتبط می‌باشد.

این نشست روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل پژوهشکده هنر به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از خیابان امام خمینی، نبش کوچه شهید حسن سخنور، شماره ۲۹ برگزار خواهد شد.

حضور در این نشست برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است.

رهیافت‌های ایدئالیستی به هنر

نویسنده