همایش اقتصاد‌ هنر در خانه هنرمندان

همایش یک روزه اقتصاد هنر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
به گزارش تنديس، به نقل از خبرگزاري ايسكانيوز،‌ همایش یک روزه اقتصاد هنر با همکاری خانه هنرمندان ایران و بانک پاسارگاد دوشنبه 24 آذر از ساعت 15 تا 19 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
فراخوان این همایش تیرماه سال جاری اعلام شد و شورای علمی در جلسات مقدماتی و سیاستگذاری همایش، محورهایی چون اقتصاد دولتی و هنر، اقتصاد خصوصی و هنر و توجه به موضوعاتی هم چون گالری‌ها، موزه‌ها و اکسپوهای هنری و هنرهای اجرایی چون موسیقی و نمایشی را به عنوان محورهای همایش در فراخوان مقالات تعیین کرد.
دکتر مجید سرسنگی دبیر علمی همایش اقتصاد هنر است و شورای علمی این همایش را دکتر محمد سریر، سیف‌الله صمدیان، دکتر ناصر فکوهی، دکتر محمدرضا مریدی، دکتر شایسته مدنی، دکتر محمدرضا آزاده فر، دکتر حمیدرضا ششجوانی، معصومه مظفری و دکتر اعظم راودراد تشکیل می‌دهند.
در این همایش پس از گزارش سجاد باغبان به عنوان دبیر اجرایی این همایش، دکتر محمد سریر رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، دکتر مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و دبیر علمی همایش و دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد به سخنرانی خواهند پرداخت. سپس دکتر محمدرضا آزاده فر، دکتر محمدرضا مریدی، دکتر حمیدرضا ششجوانی و دکتر ناصر فکوهی به ارائه مقالات علمی خود می پردازند و در بخش پایانی این همایش نیز پنل گفت و گوی پژوهشی پیرامون چگونگی، چرایی و نتایج حاصل از پرداخت یارانه و حمایت های دولتی به هنر برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای حضور در این همایش می‌توانند دوشنبه 24 آذر از ساعت 15 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

منبع: ايسكانيوز

نویسنده