مهدی ضیاءالدینی با نمایشگاه نقاشی سوارو در گالری طراحان آزاد

مهدی ضیاءالدینی با نمایشگاه نقاشی سوارو در گالری طراحان آزاد
عنوان: سوارو

مهدی ضیاءالدینی

بیانیه:

ادبیات شفاهی وروایی سرزمینم، کردستان، هر دم مرا به وجد می آورد | گویی زمان بهم می‌ریزد و باز افسانه‌ها در من جانی دوباره می‌گیرند. زیستنی دیگر، در فضایی دیگر همراه با عشاق، و انتظاری مدام، همگام با دختران و معشوق‌های زیبا. طنین آوازهای عاشقانه با طعم حسرت دیدار در میعادگاه آشکار ونهان. فراق جانکاه عشاق در پهنه‌ی خشمناک جنگ و تردید ماندن و مردن زمین و زمان دمی با بهار سبز و امواج رنگین گل‌ها، دمی زرد و بی‌رمق از سوز پاییز جان ستان و سکوت سپید زمستان و دمی در بی‌زمانی و بی مکانی در واپسین کلام …. | شیهه‌ی اسب‌ها‌، چکا چاک شمشیر‌ها . مویه‌ی زنان ودختران، نگران، نگران | اینجا ستیزی‌ست مدام، در میانه‌ی مرگ و زندگی .، در لحظات نا پایدار وصل و فراق و پرسشی همیشگی در میانه‌ی امکان پیوستن وگسستن | اینجا رنگ ترجمه‌ی کلام است و هر آنچه در دیدگان باز می‌تابد: سرخ دمی شقایق است چونان سپاهی در دشت و گاه جوی خون، آبی آسمان است و گاه تن پوش عزا. زرد، دشت بی‌انتها و رنگ آخرین رمق مردان ناکام | اینجا شمایید و روایت من .، روایتی از جنس رنگ‌، از جنس فرم و خط وگستره | سعی و تلاشم آن بود تا جان افسانه را که باگوش دل نیوشیده ام‌، و شــــــراب تراژیک عشق را که نوشیده بـــــــودم با شما بزرگـــــــواران قسمت کنــــــم. بـــــــاشد که زبان بصـــــــری‌ام از تبـــــــار هنـــــر و زیبایی بــاشد.

مهدی ضیاءالدینی

نمایشگاه نقاشی مهدی ضیاءالدینی در گالری طراحان آزاد

گزارش تصویر نمایشگاه قبل را اینجا ببینید:

مسعود اسکندری ؛ عکاس مهاجر

مسعود اسکندری خویی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۰ دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر . فوق لیسانس عکاسی از دانشگاه هنرتهران  و مستند نگاری از دانشگاه Ryerson کانادا (Master of Fine Arts in Documentary Media) . تدریس در گالری هنر همیلتون و دستیار خانم Pearl Van Geest هنرمند  و مدرس نقاش کانادایی .

0 comments
سه ی ناتمام

گزارش تصویری سه ی ناتمام در گالری مهروا

گزارش تصویری سه ی ناتمام درگالری مهروا با حضور علی انصاری، الهام شیروی و بصیرا بلبلی نمایشگاه تا ۲۷ شهریور ادامه دارد ساعات بازدید روزانه: ۱۷ تا ۲۱ گالری روزهای پنج شنبه تعطیل است آدرس: خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی ( آبان جنوبی)، شماره ۳۸   علی انصاری متولد دی ۵۷ است . دیپلم گرافیک خود را از هنرستان امین‌الدوله (مالک اشتر) و در ارمنستان گرفته است؛ و در رشته دیزاین ادامه تحصیل داده است. وی تجربه زندگی در کشورهای مختلف از […]

0 comments

نویسنده