مجله تندیس شماره ۳۶۱ منتشر شد

• شماره‌ی سیصد‌وشصت و یکم مجله تندیس روز ۹ آبان ۱۳۹۶ منتشر شد.
  • تصویر روی جلد این شماره یکی از آثار «پائولا رگو» است.
  • سردبیر در سرمقاله یادداشتی را با عنوان «آب و آسیاب مطبوعات» نوشته است.
  • در بخش وقایع‌نگار تندیس سیدعمادالدین قرشی درباره «ما خاطره می‌سازیم»؛ شروین طاهری «بحران حامی هنر»؛ الهام مطلبی «کیوریتور، کیوریتوری مفهوم کیوریتور» نوشته‌اند.
  • در بخش گزارش مهتاب منوری متن خود را با عنوان «نوریوکی هاراگوچی در خیابان کارگر شمالی» نوشته است.
  • در بخش یادداشت سیاوش رزمند متن خود را با عنوان «سرد شدن و ترک کردن» نوشته است.
  • در بخش هنرجدید نرگس مرندی درباره پرفورمنس هیدن فولر در آرت‌فر معاصر استرالیا نوشته است.
  • در بخش گالری‌گردی این شماره شروین طاهری درباره آثار نصرت‌اله مسلمیان در گالری ایرانشهر نوشته است. منصوره قاسمی درباره نمایش آثار علی ممجد در گالری امکان نوشته است. فرزاد عظیم‌بیگ درباره پروژه کارگاهی گلرخ نفیسی در اتاق برق نوشته است. فرشید رحیمی یادداشتی برای نمایش آثار مژگان بختیاری در گالری اثر و جواد حسنجانی درباره نمایش آثار علی صادقی در گالری ساربان نوشته‌اند
  • در بخش نقاشی فرزاد عظیم بیگ درباره صدسالگی انقلاب اکتبر نوشته است.
  • در بخش عکاسی علی فروزنده و سیامک پناهی مصاحبه‌ای با ورونیک دی ویگوری را نوشته‌اند.
  • در بخش نقد یادداشتی را علیرضا جهرمی درباره آثار فاطمه بهمن سیاهمرد نوشته است.
  • در بخش یادداشت رقیه سروری زرگر درباره برگزاری نمایشگاه هنر مفهومی «ایده برای همه» در شهر اردبیل را نوشته است.
  • شکوفه غفاری و علی گلستانه نقدی از آنتون ویدوکل/ «هنر بدون بازار، هنر بدون آموزش؛ اقتصاد سیاسی هنر (بخش دوم و پایانی) ترجمه کرده‌اند.
  • در بخش گزارش حبیب دانشور درباره نمایشگاه گروهی در گالری نات نوشته است.
  • در بخش مقاله علیرضا بهارلو یادداشتی را درباره نقش اینستاگرام در رشد و توسعه موزه‌های هنر (بخش نخست) ترجمه کرده است.
  • سجاد عمادی در بخش دنیاگردی به مروری بر جدیدترین آثار پائولا رگو در انگلیس؛ «ضیافت شمنی»: مجموعه مجسمه‌های کیم سایمنسن در نیویورک؛ جمع‌آوری عکس‌های یو هویپینگ در پی اتهامات نژادپرستانه در چین و نمایش آثار کتی ویلکس در دوما پرداخته است.
  • مجله تندیس شماره 361

نویسنده