ده کاریکاتوریست

درباره کتاب :

این کتاب اولین کتابی است که از مجموعه “ده” منتشر می شود و مروری بر آثار ده تن از چهره های شاخص گذشته و معاصر کاریکاتور ایران به انتخاب امیر سقراطی است. سقراطی این کتاب را به سفارش انتشارات ایده و با هدف جبران کمبود منابع تئوریک در این عرصه به نگارش در آورده است و در آن به شخصیت های تاثیر گذار در این حوزه پرداخته است. 

ده کارکاتوریست
ده کارکاتوریست

اردشیر محصص، کامبیز درم بخش، مصطفی رمضانی، داود شهیدی، داریوش رادپور، کیومرث کیاست، محمدعلی بنی اسدی، رضا شبیری و جواد علیزاده از کاریکاتوریست هایی هسستند که این کتاب به آن ها پرداخته است.

درباره ناشر

مجموعه ده در واقع مشابه کتاب هایی در مورد برترین هنرمندان خارجی هر رشته تجسمی است که در دنیا مرسوم بوده و رویکردی ژورنالیستی به معرفی چهره های مشخص یک ژانر خاص سینمایی ، ادبی یا تجسمی دارد و این ده هنرمند برجسته در هر حوزه ، طبق سلیقه و دیدگاه یک نویسنده و منتقد مهم یا تأثیرگذار در آن حوزه انتخاب و نوشته شده اند.

رونمایی:

کتاب «10 کاریکاتوریست » سید امیر سقراطی ساعت 17 روز جمعه 11 اردیبهشت ماه 94 در کافه ایده به نشانی خیابان خردمند شمالی کوچه هجدهم، پلاک 28 با حضور هنرمندان و علاقه مندان رونمایی میشود و این کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران نیز عرضه خواهد ‌شد

مشخصات تکمیلی:

عنوان : ده کاریکاتوریست

ناشر: انتشارات ایده خلاقیت

گردآوری : امیر سقراطی

نوبت چاپ: اول،1393

تعداد صفحه: 184 صفحه

قطع: وزیری

قیمت:  20000تومان

نویسنده