رونمایی پوستر جشنواره بازی های رایانه ای

تندیس: پوستر پنجمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران رونمایی شد.

پوستر پنجمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای تهران که مهم‌ترین رویداد فرهنگی در هنر-صنعت بازی‌ های رایانه‌ ای کشور است، با نمادی از برج میلاد رونمایی شد. با توجه به این که اختتامیه این دوره از جشنواره در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد، در پوستر این دوره از جشنواره، نمادی از برج میلاد نیز دیده می‌شود.

جشنواره بازی های رایانه ای

این جشنواره رویدادی بسیار مهم در صنعت بازی‌سازی کشور است که تاکنون چهار دوره از آن با موفقیت برگزار شده است. سه دوره‌ی اول این جشنواره هم‌زمان با نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد اما از دوره‌ی چهارم، بدون نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران به کار خود ادامه داده است. پنجمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران حالا، همچون صنعت بازی‌سازی در ایران به پختگی و بلوغ خود رسیده است.

در جشنواره امسال به دلیل عضویت ایران در انجمن بین‌المللی بازی‌سازان (IGDA)، علاوه بر داوران داخلی از متخصصان و داوران خارجی نیز بهره گرفته شده است.

گفتنی است سالن همایش‌های برم میلاد سال گذشته برای اولین بار میزبان مراسم اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران بود که با استقبال خوبی مواجه شد. این سالن به دلیل فضا و امکانات مناسبی که دارد یکی از بهترین سالن‌های همایش در تهران است و حالا برای دومین سال متوالی، میزبان مراسم اختتامیه جشنواره بازی های رایانه ای تهران خواهد بود.

لازم به یادآوری است که آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره، ۱۵ تیرماه به پایان می‌رسد و بازی‌سازان برای ثبت اثر می‌توانند به نشانی www.tehrangamefestival.ir مراجعه نمایند.

پنجمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به دبیری متین ایزدی برگزار می‌شود.

نویسنده