کودکان ایران در مسابقه نقاشی اسلوونی

تندیس: درخشش ۱۱ کودک و نوجوان ایرانی در مسابقه نقاشی اسلوونی

در مسابقه نقاشی اسلوونی، یک دختر ۱۳ ساله گرگانی جایزه اول این مسابقه را به دست آورد و ۱۰ کودک و نوجوان دیگر ایرانی نیز دیپلم‌های افتخار این رقابت بین‌المللی را از آن خود ساختند. نوزدهمین مسابقه نقاشی «مجله دنیای هنر» کشور اسلوونی از جمله مسابقاتی است که همه ساله کودکان ایرانی در آن موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند و امسال نیز جایزه اول آن به کوثر کیایی دختر ۱۳ ساله گرگانی از استان گلستان اختصاص یافت.

مسابقه نقاشی

به گزارش مهر، در این مسابقه که در سال ۲۰۱۴ با موضوع «لباس و رقص‌های سنتی طوایف مختلف در کشور من» برگزار و نتایج آن به تازگی اعلام شده است، آصف هیوه‌چی ۹ ساله از شهر گنبد گلستان، مهسا دهقان ۸ ساله از گزبرخوار و مهدیه طغرایی ۱۱ ساله از سمیرم در استان اصفهان، مینا عبدالله‌یار ۱۲ ساله عضو مرکز شماره ۵ کانون کرمان و ساجده رنجبر ۱۲ ساله از صفا‌شهر فارس نیز دیپلم‌های افتخار این رقابت را از آن خود ساختند.
هم‌چنین مهسا دلاورنژاد ۵ ساله، حسن سرداری شش و نیم ساله و تیام رحمان‌نژاد۱۰ ساله هر سه اندیمشک و شادی طیبی ۷ ساله از بهبهان، همگی از استان خوزستان و هاوژین شیخه ۱۲ساله از سردشت آذربایجان‌غربی دیگر دیپلم‌های افتخار این مسابقه را به دست آوردند.

کانون ۵۶۴ اثر نقاشی اعضای خود را در نوزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «مجله دنیای هنر» کشور اسلوونی در سال ۲۰۱۴ شرکت داده بود.

نویسنده