گالری شیرین با نمایشگاه تازه نفس‌ها

تندیس: «جوان‌تر از زندگی» از ۲ مردادماه ۹۴ در گالری شیرین گشایش می‌یابد.

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «جوان‌تر از زندگی» از تاریخ جمعه ۲ مردادماه در گالری شیرین گشایش خواهد یافت. در ین نمایشگاه آثار عکس بیش از پنجاه هنرمند جوان به نمایش گذاشته خواد شد.

گفتنی است آثار این نمایشگاه توسط هومن نوبخت جمع‌آوری شده است. هومن نوبخت هنرمندی است که علاوه بر عکاسی در زمینه طراحی داخلی و طراحی صحنه نیز فعالیت می‌کند. او بیش از این چند نمایشگاه انفرادی عکس در گالری شیرین، گالری اعتماد و هتل رویال میراج دبی، بین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ برپا کرده است.

نوبخت در بیانیه این نمایشگاه نوشته است: «جوانتر از زندگى» درباره تازه نفس‌ها است. درباره امکان نمایش و دیده شدن. یادآور بسیارى که این امکان را پیدا نکردند. یادآور اولین بار دیده شدن. «جوان تر از زندگى» سعى در گشودن دری دارد، تا دیده شود و پیش‌تر و بیش‌تر برود.
گردآورى این نمایشگاه، بدون موضوع بودن را مى‌طلبید تا از تازه نفس‌ها، بتوان کارى بى‌واسطه و دور از سفارش دید.
«جوان تر از زندگى» بناست به صورت دوره‌اى برگزار شود، با هدف ایجاد یک سکو، که شاید بتواند مجالى براى پریدن باشد.»

این نمایشگاه گروهی عکس از تاریخ ۲ مردادماه گشایش می‌یابد و نمایش آثار تا تاریخ ۱۴ مرداد ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و روزهای دیگر از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره ۵، گالری شیرین مراجعه فرمایند. لازم به ذکر است که گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

گالری شیرین

نویسنده