فستیوال عکس نادیده‌ها|آمستردام

تندیس: گالری AG از ایران درچهارمین دوره نمایشگاه و فستیوال بین المللی عکس «نادیده»  (Unseen international photography fair and festival ) آمستردام با آثار عباس کوثری، غزاله هدایت، مهرداد نراقی و محمد غزالی حضور دارد.
فستیوال و نمایشگاه عکس آمستردام در طی یک رویداد ده روزه در بخش‌های مختلف شهر آمستردام با محوریت حرکت‌ها و جریانات نو عکاسی روز دنیا برگزار ‌می گردد. ۵۴ گالری از سراسر دنیا در فستیوال امسال حضور داشته و تمامی آثاری که نمایش داده می‌شود، آثار تا کنون دیده نشده‍‌ی هنرمندان آن می‌باشد.

در کنار نمایش آثار ، در بخش‌های مختلف این رویداد نشست‌های گفتگو در فضاهای صمیمی و غیر رسمی میان هنرمندان، منتقدین و دیگر کارشناسان برقرار می‌گردد و تبادلات هنری و نظری صورت می گیرد.

از اهداف اصلی برگزاری این رویداد که موزه عکس فوم در آمستردام طراح و برگزار کننده اصلی آن است، تمرکز روی جریان‌های جدید عکاسی، رویکردهای خلاق و نوآور و توجه به هنرمندان جوان می باشد.

ag-unseen

گالری AG از ایران نیز در بخشی از  نمایشگاه حضور خواهد داشت که از ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر (جمعه ۲۷ تا ۲۹ شهریور) برقرار خواهد بود. از دیگر برنامه های فستیوال فروش عکس‌هایی است که تا کنون دیده نشده اند و سقف قیمت‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خواهد بود.

Abbas-Kowsari-Reds-and-Greens-5

GHAZALEH HEDAYAT-BYGONES-01

Mehrdad Naraghi - The City - 14

Mohammad Ghazali-Tehran a Little to the Right-02

 

نویسنده