نمایشگاه ابژه در فرهنگسرای نیاوران

تندیس: مجموعه ابژه نخستین نمایشگاه ارایه صندلی های طراحی شده توسط معماران معاصر ایران را در فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند.

مهر ماه ۱۳۹۴ ، فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایش ۳۰ صندلی طراحی و اجرا شده توسط معماران معاصر ایرانی است. این رویداد به مدت دو هفته و برای اولین بار به دعوت مجموعه ابژه با نمایشگاه گردانی الناز طهرانی و طی ۱۸ ماه فعالیت معماران ایرانی از طرح تا اجرا برای ارایه در این نمایشگاه آماده شده است. صندلی همواره موضوعی ویژه در حوزه های مشترک معماری و طراحی محصول در دوره معاصر بوده است. این نمایشگاه نیز در حقیقت چکیده و ماحصل نگاه نوگرای ۳۰ معمار از ۳ نسل است که این بار فرصت ارایه آثار، ایده ها و طرح های خود با موضوع صندلی یافته اند.

ابژه دیزاین پلتفرم بر آن است تا بعد دیگرى از شخصیت حرفه اى معماران را به جامعه معرفى کند و در این نمایشگاه معماران بینش خود در طراحى را بدون حضور کارفرما در استانداردى شناخته شده ارائه کرده اند و بدون پیچیدگى هاى معمول پروژه هاى ساختمانى، جوهر هنر خود را در خلق صندلى به نمایش گذارند.
مراسم افتتاحیه روز ۳ مهر ماه در محل فرهنگسرای نیاوران گالری شماره ۱ با حضور مهمانان مدعو شامل جمعی از اساتید دانشگاهی و دانشجویان ، صاحبان صنایع و معماران و طراحان برگزار می‌شود. ساعات بازدید از۱۶ تا ۲۱ خواهد بود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.objet.ir مراجعه نمایند.

object-poster

نویسنده