تندیس سیصد و یازده

سیصد‌ویازدهمین شماره تندیس،۱۲ آبان ۱۳۹۴ 
موضوع پرونده، بی ینال استانبول 

۳۱۱-۱

تصویر روی جلد این شماره، از ایمان صفایی (مربوط به پرونده) است.
سردبیر در سرمقاله‌ به حراج های هنری و اصالت شناسی آثار هنری اشاره کرده است.
حمیدرضا کرمی در بخش هنرمندان معاصر ایران در رابطه با آثار سیا ارمجانی نوشته است.
در پرونده این شماره مطالب و گزارشهای تصویری را از آرمین مالکی، محمد رضایی کلانتری، ثنا ولدخانی و زرتشت رحیمی می خوانید.
نمایشگاه‌های برگزار‌شده در گالری‌های تهران در صفحه‌ی گالری‌گردی منعکس شده است.
سعید رفیعی منفرد درباره‌ی نمایش آثار لیلی رشیدی در گالری طراحان آزاد نوشته است. کیانوش معتقدی نمایش آثار حمزه فرهادی را در گالری هما را بررسی کرده است. مهرنوش علی‌مددی درباره آثار یاری استوانی در گالری آریا نوشته است. مونس محمدی آثار سولماز نباتی در گالری سیحون بررسی کرده است. داریوش طلایی به نمایش آثار محمد خلیلی در کالری اُ و زرتشت رحیمی به آثار شهاب فتوحی در گالری اُ پرداخته است.
علیرضا بهارلو در بخش هنر جدید به ماهیت تقلید هنری با نگاهی به آثار کیت کینگ پرداخته است.
سجاد عمادی در صفحه‌ی دنیاگردی در چند بخش به نمایشگاه آثار مارتا ویلسن در نیویورک، نمایشگاه نقاشی های آدریان گِنی در پاریس، فهرست سالانه ی ۱۰۰شخصیت قدرتمند دنیای هنر و طراحی های براون در غرفه ی گاگوسیان در آرت فِر فریز در لندن پرداخته است.
در بخش هنر جدید، شیرین قادر مطلبی را با عنوان «سینماگراف؛ میان عکاسی و سینما» نوشته است.
بهاره خباز و جاوید تفضلی هنر گرافیتی را بررسی کرده اند.

[button color=”white” size=”medium” link=”https://avammag.com/?p=3521″ target=”blank” ]دریافت فایل مجله[/button]

نویسنده