“میوه ها” به روایت ۳۲ هنرمند نقاش و مجسمه ساز

تندیس:  نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم با  عنوان” میوه ها” با حضور ۳۲ هنرمند نقاش و مجسمه ساز در نگارخانه لاله گشایش می یابد.

“میوه ها” محصولاتی هستند که در زندگی ما نقشی مهمی داشته اند. بخاطر دریافت های مختلف از نقش میوه ها در زندگی، آداب و رسوم مختلفی نیز بوجود آمده…تا آنجا که بعضی از میوه ها نقش اسطوره ای و مقدس پیدا کرده اند. ایرانیان در پایان فصل پاییز و آغاز زمستان، بلند ترین شب سال را جشن می گیرند…و در این شب مهم سال، میوه ها نقش مهمی به عهده دارند..

در این نمایشگاه شاهد آثاری هستیم که وجوه مشترک و نیز اختلافاتی را دارا هستند.. موضوع همه آثار میوه ها هستند..اما این موضوع مشترک نقطه شروع است و باعث نشده تا آثار شبیه به یکدیگر بشوند.. افراد دارای شخصیت و افکار و زیبایی شناسی خاص خود هستند و ابزارشان را در جهت افکار و احساس خود بکار میبرند.. نگاه کردن به یک موضوع مشترک میتواند افکار متفاوت و گاهی متضاد و از طرفی کامل کننده را به نمایش بگذارد..این نشان دهنده ظرفیت و گستردگی موضوع است…

هنرمندان شرکت کننده:

مهشید آسوده خواه /مرتضی اسدی/علی رضا اسمعیلی/بنفشه احمدزاده/ حمید پوربهرامی/مجتبی تاجیک/یدا… تناور/مرجان ثابتی/عبدا…حاجیوند/هدی حدادی/یوسف حسینی/مونا حسینی/احمد خلیلی فرد/حسینعلی ذابحی/فاطمه رادپور/پژمان رحیمی زاده/علی رسولی/ناصرسیفی/ولی ا…شاکر/ مهکامه شعبانی/حمیده صفایی عرشی/کمال طباطبایی/کیوان عسگری/کیانوش غریب پور/محمد فدایی /عطیه مرکزی/جلال الدین مشمولی/الهه مقدمی /مانلی منوچهری/عباس میر شریفی/صدرالدین میرشریفی/ محتشم مهدوی پور/مرجان وفائیان/رضا هدایت

نمایشگاه روز جمعه روز جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ساعت ۱۶ تا ۲۰ گشایش می‎یابد و تا ۱۶ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ در گالری لاله با نشانی خیابان دکتر فاطمی، جنب هتل لاله به روی بازدیدکنندگان دایر خواهدبود.

cart--fruits

 

نویسنده