سخنرانی مدیر موزه استکهلم در تهران

 

مدیر موزه تنستا استکهلم Tensta konsthall، خانم ماریا لیند پنج شنبه نوزدهم فروردین ۱۳۹۵ در موزه هنر‌های معاصر به سخنرانی می‌پردازد .

علاقمندان و هنر دوستان می‌توانند در ساعت ۱۷ برای حضور در این  برنامه به موزه هنر‌های معاصر مراجعه کنند .

به گزارش خبرگزاری ایسنا، ماریا لیند از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ مدیریت موزه را برعهده داشته است. ما‌بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ مدیریت موزه کونستوراین مونیخ  و سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ مدیریت برنامه تحصیلات تکمیلی در مرکز مطالعات کیوریتوری کالج بارد را به عهده داشته و همچنین در سال ۲۰۰۹ جایزه والتر هاپز برای دستاوردهای کیوریتوری به او تعلق گرفته و در پاییز ۲۰۱۰ گزیده‌ای از نوشته‌هایش از سوی انتشارات استرنبرگ به چاپ رسید. او در این نشست با عنوان «موزه تنستا حوزه تماس و تعارض» به بحث درباره فعالیت‌های چند سال اخیر موزه تحت سرپرستی‌اش خواهد پرداخت. این فعالیت‌ها در قالب پروژه‌های گوناگون اعم از نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، سمینارها و نشریات متعدد انجام شده‌اند و هر کدام به شکلی، دیدگاه‌های ماریا لیند را درباره‌ی چگونگی ایجاد زیرساخت‌های هنری نمایندگی می‌کنند.‌

موزه استکهلم

موزه تنستا مرکز هنرهای معاصر دراستکهلم واقع در حومه شهر تنستا می‌باشد,این گالری با هنرمندان سوئدی و همچنین هنرمندان خارجی همکاری می‌کند. شیرین نشاط  از جمله هنرمندانی است که با این مرکز همکاری داشته و نمایشگاهی در موزه تنستا برگزار کرده است.

موزه استکهلم در سال ۱۹۹۸ یعنی  همان سالی که استکهلم پایتخت فرهنگی اروپا بوده افتتاح گردیده وحاصل  ابتکار مردم محلی منطقه بوده است. موسس موزه تنستا یک ارتیست و مدد کار اجتماعی به نام جورج روبلسکی می‌باشد. و ماریا لیند از سال ۲۰۱۱ مدیریت این مجموعه را به عهده دارد.

موزه استکهلم

همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل فرمایید.

http://www.tenstakonsthall.se/ لینک وبسایت موزه تنستا ،استکهلم

نویسنده