آثار تذهیب با تکنیک فوتومدیا در گالري شكوه

“فیروزه های کویر” عنوان این نمایشگاه است که بخشی از عواید آن به کودکان تحت پوشش موسسه نیکوکاری مهر آفرین اختصاص خواهد یافت. آزرم گین 23 اثر تذهیب با موضوعات فلسفی عرفانی را به همراه نه اثر با تکنیک فوتومدیا که تلفیق عکس و تذهیب است را در این نمایشگاه به تماشا می گذارد.
در این آثار،  تذهیب برخلاف گذشته که برای  تزیین تصاویر نگارگری و حاشیه قرآن و کتاب ها استفاده می شد بعنوان یک عنصر تصویری که خود به تنهایی معنا دارد بکار گرفته شده است.این نمایشگاه روندی از آثار تذهیب هنرمند را در کنار آثار  فوتو مدیا بر روی بوم های بزرگ که  با تذهیب منطبق شده را  پیش روی مخاطب قرار می دهد. تذهیب ها برروی کاغذ هایی با زمینه رنگ شده با پوست گردو و چای کار شده اند و هنرمند در آنها بیشتر از ورق طلا و رنگ هایی چون لاجوردی، فیروزه ای، مشکی و… بهره گرفته است اما رنگ آمیزی آثار فوتومدیا چون تلفیقی از عکس و تذهیب هستند متفاوت است.مامک آزرم گين در طی بیش از 25 سال فعالیت های هنری، در بیش از 60 جشنواره، بینال و نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی در ایران و خارج از کشور چون: سوئد، روسیه ، دبی و چندین شهر آلمان شرکت کرد و از بازخورد تاثیر آثارش بر مخاطبان برای تکامل آن ها بهره جست.
او عضو چندین انجمن هنری و محیط زیستی در ایران و خارج از کشور نیز هست  و در طی سفرهایش کارگاه های تخصصی و آموزشی متعدد برپا كرده است ؛ مقام ها و دیپلم های افتخار ، مصاحبه ها و چاپ آثارش در مجلات و کتب معتبر دنیا در رزومه اش جای دارند. در سال2007 بورسیه آکادمی زولتیوره در شهر اشتونگارت آلمان بود و در سال 2009  از طرف جشنواره «هزار و یک ایران» در شهر کارسروهه ی آلمان دعوت شد و در کنار هنرمندان بنام زن ایرانی که در رشته های مختلف هنری دعوت شده بودند ، در گالری gedok  به صورت یک نمایشگاه انفرادی آثارش را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه آثار تذهیب و فوتومد یا «فیروزه های کویر» که بخشی تا  پنجم آذرماه 93 در گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی ،کوچه امیر نوری ، پلاک 19دایر خواهد بود و علاقمندان می توانید همه روزه  از ساعت  4  تا 8  عصر از این آثار دیدن نمایند.

نویسنده