رونمایی کتاب آثار «گیزلا سینایی»

نخستین کتاب آثار نقاشی «گیزلا سینایی» رونمایی می شود.
کتاب «سفرنامه» با مروری بر آثار نقاشی «گیزلا وارگا سینایی» به همراه آلبوم «با خیام» از مجموعه «دیوارها و نقش ها» 30 آبان ماه در گالری سین رونمایی می شود.کتاب «سفرنامه» با مروری بر آثار نقاشی «گیزلا وارگا سینایی» به همراه آلبوم «با خیام» شامل 25 پرینت از مجموعه «دیوارها و نقش ها» در گالری سین رونمایی می شود.tandis-iran-33
در این مراسم که روز جمعه 30 آبان برگزار می شود، فیلم “گیزلا” نیز به نمایش در می آید. این مستند که نگاهی به زندگی شخصی و هنری گیزلا وارگا دارد توسط خسرو سینایی، همسر این نقاش ساخته شده که خود یکی از بزرگترین فیلم سازان و مستندسازان ایرانی است.در بخش دیگری از این مراسم، فیلم کوتاه “سفرنامه” که توسط گیزلا سینایی و با تلفن همراه ساخته شده است، نمایش داده می شود. این فیلم پیش از این در بخش “نگاه هنرمند” دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اکران شده بود.فیلم کوتاه “سفرنامه” نیز در ادامه نمایشگاه و کتاب از گیزلا سینایی با همین نام ساخته شده و سفری در زندگی شخصی و هنری این نقاش مجارستانی تبار ساکن ایران است.

این مراسم که شامل رونمایی از کتاب سفرنامه و مجموعه با خیام است، روز جمعه 30 آبان ماه 93 ساعت 17 الی 20 در گالری سین برگزارمی شود.گالری سین در شهرک غرب – خیابان هرمزان- خیابان پیروزان جنوبی- خیابان  دوازدهم –پلاک 16 واقع شده است.

منبع: آرتنا

نویسنده