نمایشگاه طراحی آنالی وکیلی در گالری نک | گزارش تصویری

نمایشگاه طراحی آنالی وکیلی در گالری نک 
خاطرات سیال
به همراه گزارش تصویری

نگاهی می کنیم به طراحی های آنالی وکیلی با عنوان خاطرات سیال که در گالری نک از تاریخ ۸ اردیبهشت گشایش یافت و تا ۱۸ اردیبهشت ماه در گالری نک برقرار می باشد. آخرین مجموعه‌ی طراحی های آنالی وکیلی با تلفیق طراحی و چاپ تینری صورت گرفته و به تصویرهایی می پردازد که از دنیای مجازی گرفته است و کنار هم جمع می‌شوند تا آرمان شهرش را به تصویر کشد.

در ادامه بیانیه نمایشگاه آمده است: تصاویری از پرتره‌های آشنا و ناآشنا، طبیعت، پرنده‌ها، حیواناتی با نمادی از انسان و فیگورهای سردرگم. دنیای مجازی، زمان زیادی از اطرافیانم (از جمله خودم) را گرفته؛ به طوری که گاهی تشخیص این که کدام دنیا واقعی است برایم دشوار است و گاهی رویاهایم باا خاطراتم اشتباه گرفته می‌شوند. به کمک تخیلاتم، این تصاویر دنیایی را به وجود آورده که در آن همه چیز زیباست. همان طور که همه چیز در دنیای مجازی زیبا به نظر می رسد ….

نمایشگاه طراحی آنالی وکیلی
خاطرات سیال

علاقه مندان به حوزه هنرهای تجسمی می‌توانند برای بازدی از نمایشگاه طراحی آنالی وکیلی تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۶ به گالری نک به نشانی اتوبان مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان تخارستان، انتهای نیل، میدان نیلوفر، کوچه سینا، پلاک ۷ مراجعه کنند. بازدید روزانه یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۲ تا ۶ عصر می باشد و گالری روزهای شنبه تعطیل است.

تلفن گالری نک : ٨–٠٢١٢۶۴٠٩۵۶٧

 

نویسنده