وضعیت موزه هنرهای معاصر تهران در دوسالانه مجسمه سازی

وضعیت موزه هنرهای معاصر تهران در دوسالانه مجسمه سازی
ثبت ۶۵۶ اثر از ۳۹۰ هنرمند در هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران

۶۵۶ اثر به هفتمین دوسالانه مجسمه سازی راه پیدا کرد و از ۳۰ خرداد ماه انتخاب آثار آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی ۳۹۰ هنرمند از مجموع ۶۵۶ اثر به دبیرخانه این دوسالانه راه پیدا کرد. وضعیت عنوان موضوعی هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران است که در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

آثار هفتمین ددوسالانه مجسمه سازی تهران با موضوع وضعیت با مشارکت انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از سوی دفتر هنرهای تجسمی  در شهریور و مهر ماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.
وضعیت موزه هنرهای معاصر تهران در دوسالانه مجسمه سازی
از مجموع ۳۹۰ هنرمند شرکت کننده در دوسالانه مجسمه سازی از ۲۳ استان در کشور آثارشان را فرستاده اند که در استان تهران ۲۳۰ هنمند و البرز ۶۹ و استان های اصفهان، مازندران، یزد، فارس و خراسان رضوی بیشترین شرکت کنندگان را در این دوره دوسالانه دارند. در این میان دویست و پنجاه نفر از شرکت کنندگان مرد و صد و هشتاد و پنج نفر را زن تشکیل میدهند.

انتخاب آثار توسط شورای انتخابی متشکل از کامبیز صبری، محمد پرویزی، ریما اسلام مسلک، هلیا دارابی و محمود محرومی هستند که از یس ام خرداد ماه انتخاب آثار را شروع می‌کنند و اعلام نتایج منتخبین این دوره از دوسالانه مجسمه سازی از نیمه تیر ماه شروع می‌شود.
“وضعیت” تم هفتمین دوسالانه مجسمه سازی در موزه هنرهای معاصر تهران است.

دیگر اخبار هنری را اینجا دنبال کنید:

نویسنده