دنگ شو با حمید هادی نژاد در فضای باز برج میلاد اجرا می‌کنند

دنگ شو با حمید هادی نژاد در فضای باز برج میلاد اجرا می‌کنند
تلفیق نقاشی و موسیقی

 

گروه دنگ شو با حمید هادی نژاد در رویدادی مشترک در فضای باز برج میلاد به اجرا می‌پردازند.

پیش از این نیز حمید هادی نژاد در رویدادی موفق در گالری ثالث به اجرای زنده طراحی‌های ابرسازه پرداخت و اینک این رویداد با تلفیق نقاشی و موسیقی در فضای باز برج میلاد در تاریخ جمعه ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد.

حمید هادی نژاد متولد ۱۳۵۲، در صحنه کرمانشاه است و در حال حاضر در تهران زندگی و کار می‌کند. او فارق التحصیل هنرستان هنرهای تجسمی پسران و در رشته نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی درس خوانده و سپس به آلمان مهاجرت کرده و در آن‌جا به فعالیت نقاشی خود ادامه داده است. هادی‌نژاد اینک عضو انجمن نقاشان برلین است و بخشی از آثار او در گالری موزه نقاشان اکسپرسیونیست آلمان نگهداری می‌شود.
هادی نژاد در ایران نیز نمایشگاه‌های متعدد گروهی و انفرادی داشته است و اینک برای اجرای برنامه‌ای زنده با گروه دنگ‌شو همراه شده‌ است.

حمید هادی نژاد ابر سازه

در این برنامه قرار است هادی‌نژاد به همراه اجرای موسیقی از طرف گروه دنگ‌شو، دست به ایجاد طراحی بزرگی به صورت بداهه و همزمان با برگزاری کنسرت بزند.

حمید هادی نژاد ابر سازه

 

 

حمید هادی نژاد ابر سازه

دنگ شو به همت رضا شایا و طاها پارسا در ۱۳۸۵ به طور رسمی به عنوان گروه موسیقی به ثبت رسید.  این گروه اولین کنسرت خود را در ۱۳۸۶ در فرهنگسرای ارسباران برگزار نمود که با استقبال مخاطبین مواجه گردید. در ۱۳۸۹ اولین آلبوم این گروه با نام «شیراز چهل ساله» انتشار یافت و آنان را جهانی کرد.

«موسیقی گروه دنگ شو نگاهی تازه به نغمه‌های بومی شرقی و به خصوص خاور نزدیک دارد.» (برگرفته از وب سایت رسمی دنگ شو)

نقاشی حمید هادی نژاد در کنسرت دنگ شو

 

گزارش تصویری اجرای زنده طراحی حمید هادی نژاد را اینجا ببینید:

مسعود اسکندری ؛ عکاس مهاجر

مسعود اسکندری خویی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۰ دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر . فوق لیسانس عکاسی از دانشگاه هنرتهران  و مستند نگاری از دانشگاه Ryerson کانادا (Master of Fine Arts in Documentary Media) . تدریس در گالری هنر همیلتون و دستیار خانم Pearl Van Geest هنرمند  و مدرس نقاش کانادایی .

0 comments
حمید هادی نژاد ابر سازه

گزارش تصویری ظهور معنا در طراحی‌های بزرگ حمید هادی نژاد در گالری ثالث

گزارش تصویری دریافت و ظهور معنا در طراحی های بزرگ حمید هادی نژاد گالری ثالث ابرسازه اجرای زنده طراحی سایت تندیس به قلم حبیب درخشانی دریافت و ظهور معنا در طرح‌های حمید هادی نژاد بسط پرسش از حقیقت، برای دریافت و فهم حقیقت در کار هنری The extension of the question of truth to understanding in the works Ausweitung der Wahrheitsfrage auf das Verstehen in den werks در دیدار امروز، درنسبتی حضوری در برابر فرایند آفرینش و پیدایش کارها خواهیم […]

0 comments

 

 

نویسنده