جاسپر جونز در آکادمی سلطنتی هنر لندن

جاسپر جونز در میان ۱۵۰ اثر غول زنده هنر دنیا
نمایشگاه بزرگ جاسپر جونز در اروپا | آکادمی سلطنتی هنر لندن 

جاسپر جونز

به گزارش هنر آنلاین: آکادمی سلطنتی هنرها در لندن آثاری از جاسپر جونز، هنرمند آمریکایی را به نمایش گذاشته است.

آکادمی سلطنتی هنرها در لندن آثاری از جاسپر جونز، هنرمند آمریکایی را به نمایش گذاشته است. در این نمایشگاه که فصل پاییز آکادمی سلطنتی هنرها به آن اختصاص دارد بیش از ۱۵۰ اثر از جاسپر جانز که در طول ۴۰ سال فعالیت هنری جانز خلق شده است، به نمایش درمی‌آید.جاسپر جونز

جاسپر جونز هنرمند ۸۷ ساله آمریکایی از پیشگامان هنر پاپ آرت است. از آثار شناخته شده او می‌توان به سری پرچم‌های آمریکای او اشاره کرد.

جاسپر جانز در آثارش از عناصر زندگی روزمره استفاده می‌کند. او در بیش از پنج دهه فعالیت هنری، آثار بسیاری را در فرم چاپ دستی خلق کرده است. اعداد، حروف، انواع قوطی‌ها و اشیائی که ذهن انسان با آن‌ها آشناست، در آثار جانز مشاهده می‌شوند.

جاسپر جونز

دیگر اخبار هنر معاصر جهان را اینجا ببینید:

مسعود اسکندری ؛ عکاس مهاجر

مسعود اسکندری خویی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۰ دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر . فوق لیسانس عکاسی از دانشگاه هنرتهران  و مستند نگاری از دانشگاه Ryerson کانادا (Master of Fine Arts in Documentary Media) . تدریس در گالری هنر همیلتون و دستیار خانم Pearl Van Geest هنرمند  و مدرس نقاش کانادایی .

0 comments
آی وی وی در همین نزدیکی

آی وی وی در همین نزدیکی

آی وی وی در همین نزدیکی نگاهی به نمایشگاه آی وی وی در موزه ساکیپ سابانجی استانبول سایت تندیس به قلم مریم روشن فکر آی وی وی Ai Wei Wei برای اهالی هنرهای تجسمی نامی آشنا و بعضا تحسین برانگیز است. یکی از مهم‌ترین علل اهمیت این هنرمند چینی فعالیت پردامنه و گسترده‌ اوست که به تازگی به منطقه خاور میانه نیز کشیده شده‌است. چندی پیش حضور او در نمایشگاهی از هنرمندان پیشرو چین در گرجستان به نمایش درآمد و […]

0 comments

نویسنده