گالری بوم و تازه ترین آثار محمود سبزی

گالری بوم، تازه ترین آثار «محمود سبزی» هنرمند مقیم آمریکا که در چهار سال اخیر خلق شده اند را عصر جمعه 26 دی ماه 93 به تماشا می گذارد.
به گزارش تنديس به نقل از خبرگزاری آرتنا، «رو به بی سو» عنوان این نمایشگاه است که سبزی با انتخاب آن،علاوه بر اشاره به شعر مولانا  «هر کسی رویی به سویی برده اند، وان عزیزان رو به بی سو کرده اند» که رويكردى عرفانى دارد نوعی سرگردانی و حیرت را در آثارش بازگو می کند؛ 25 اثر پاپ آرت با تکنیک اکریلیک ومیکس مدیا در گالری بوم ارائه می شوند که  هنرمند با تلفیق سمبل های هنری غرب  و المان هایی از شرق قصد دارد هویت مونتاژ شده و در هم برهمی که  جوامع مختلف به آن مبتلا هستند را بررسی کند و به معرض قضاوت مخاطبان بگذارد.
این چهل و پنجمین نمایشگاه انفرادی محمود سبزی است که آثارش در گنجينه  موزه هنرهای معاصر تهران  و موزه هنر لس آنجلس نگاهدارى مى شود، نقاشی هاى او  پيش از اين در گالرى هاى معتبر كشورهاى مختلفى نظيرآمریکا،آلمان،انگلستان، ژاپن، کویت و … به روى ديوار رفته و با استقبال مواجه شده است.
گفتنى ست نمايشگاه «رو به بی سو» در گالرى بوم واقع در خیابان ولیعصر، بالاتراز نیایش، کوچه ارمغان غربی پلاک ١١ به تماشا درخواهد آمد.

منبع: آرتنا

نویسنده