نقاشان ايراني در دوسالانه هنري لندن

آثار دو نقاش ايراني در دوسالانه هنري لندن (London Art Biennale 2015)
اثر حمید پوربهرامی و سروين حقيقي در کنار آثار نقاشی ۱۳۰ هنرمند چهل کشور جهان از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۵ (30 دي ماه93) به نمایش گذاشته می شود. این دوسالانه یکی از معتبر ترین دوسالانه های هنری دنیا در زمينه هنر معاصر است. این دوره از بينال در ساختمان چلسی هال لندن، که یکی از بناهای تاریخی لندن است برگزار مي‌گردد. چلسي هال لندن از بناهاي بسيار مهم و قديمي لندن است که تا کنون تنها هفت نمایشگاه نقاشی و مجسمه سازی مجوز برگذاری نمايشگاه را در آن  را کسب کرده اند و به گفته برگزاركنندگان بينال پانزدهم، چلسي هال لندن بهترين مكان براي برگزاري اين دوره از بينال لندن و نمايش آثار هنر معاصر دنيا مي‌باشد.
حميد بهرامي در اين دوره از بينال با اثري با عنوان “انتظار” و سروين حقيقي نيز با اثري ميكس مديا، با عنوان “جلسات مولانا، حيران كننده” حضور دارند.
حمید پوربهرامی دانش آموخته رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دانش آموخته ارشد هنرهای تجسمی یو ام مالزی می باشد و تا کنون نمایشگاه های متعدد در ایران و خارج از ایران داشته و تجربه تدریس در مدارس و دانشکده های هنری تهرانرا در کارنامه هنری خود دارد.

tandis-iran-134
سروين حقيقي نيز هنرمند معاصر ايراني مقيم كشور آمريكا است كه آثار خود را  توسط تركيب خوشنويسي ايراني و معماري اسلامي، با استفاده از مدياهاي مختلف خلق مي‌كند. سروين حقيقي از سال 2013 تا كنون در نمايشگاههاي گروهي و انفرادي متعددي در خارج از كشور حضور داشته است.
tandis-iran-135

براي كسب اطلاعات بيشتر اينجا را كليك كنيد.

نویسنده