گالری باغ کتاب با نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا به استقبال بهار می‌رود

مجتمع گالری باغ کتاب با نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا به استقبال بهار می رود

هنرمندان فردا باغ کتاب تهران

مجتمع گالری باغ کتاب تهران با حمایت مجموعه گالری های آرت سنتر و همراهی سایت تندیس، اکسپوی دانشجویی، دانشگاه الزهرا، باغ کتاب تهران و پرشین بلو اقدام به برگزاری “نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا” جهت کشف و حمایت از استعدادهای هنرمندان جوان می‌نماید.

هیئت منتخب آثار این نمایشگاه از میان ۶۰۰۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور بالغ بر ۱۵۰ اثر را انتخاب نمودند که این آثار از قیمت پایه ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان می‌باشد. آثار هنرمندان تجسمی از جمعه ۱۸ اسفند از ۱۶ تا ۲۱ در افتتاح نمایشگاه رونمایی می‌گردند و بازدید عموم تا ۲۵ فروردین ۹۷ از ۱۱ تا ۲۱ ادامه خواهد داشت.گالری باغ کتاب تهران هنرمندان فردا

آرت سنتر جهت تشویق و حمایت هنرمندان برگزیده از آثار هنرمند رتبه اول نمایشگاه اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی خواهد نمود و از آثار هنرمندان ۱۰ رتبه اول، نمایشگاه بزرگ در مجتمع باغ کتاب برگزار می‌گردد و همچنین این نمایشگاه در نمایشگاه‌های معتبر خارجی نیز ادامه خواهد یافت و ۱۰ اثر برگزیده نمایشگاه خریداری می‌گردد.
هم زمان با افتتاح نمایشگاه ۱۸ اسفند، از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۹ شب بانک اطلاعات هنرمندان نیز فعالیت خود را آغاز می‌نماید. هنرمندان تجسمی جهت تکمیل منبع کامل دسترسی به اطلاعات و رزومه، تصاویر تنوع آثار، می‌توانند نسبت به تحویل CD نمونه آثار، اطلاعات فردی و رزومه و پرتره هنرمند و تکمیل فرم مربوطه، صرفاً به صورت حضوری اقدام نمایند.
از آثار برگزیده بانک اطلاعات هنرمندان نیز نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد.

نویسنده