نگاهی به بزرگترین نمایشگاه هنرهای تجسمی اسب و حیوانات همزیست

نگاهی به بزرگترین نمایشگاه هنرهای تجسمی اسب و حیوانات همزیست
در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

گزارش تصویری نمایشگاه

نمایشگاه هنرهای تجسمی با محوریت اسب و حیوانات همزیست

بزرگترین نمایشگاه هنرهای تجسمی با محوریت اسب و حیوانات همزیست روز دوشنبه ۲۸ خردادماه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گشایش یافت.

نمایشگاهی که متشکل از جمعی از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز پیشکسوت را در کنار آثار هنرمندان جوان بود. برگزاری این نمایشگاه به همت علی ولاشجردی صورت گرفت و محمد هادی فدوی انتخاب و چیدمان آثار را به عهده داشت و سعی بر انتخاب هنرمندان مطرح در کنار آثار هنرمندان جوان و کمتر نام آشنا که محوریت آثار را اسب  و حیوانات همزیست شکل میداد گردهم آورد.

على ولاشجردی فراهانی عنوان میکند: دعوت از هنرمندانی که اسب را موضوع آثار خود قرارداده اند؛ دغدغه اصلی در بر پایی چنین نمایشگاهی میباشد. با تلاش دوستان و اساتید هنر؛ در فضایی منحصر به فرد؛ نزدیک به دویست اثر هنری از هنرمندان مطرح با هدف پیدایش جریانی هنری با محوریت اسب و ادامه دادن این اتفاق در داخل و خارج کشور؛ فرایندی مناسب در برگزاری این تحول جدید رقم خواهیم زد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی با محوریت اسب و حیوانات همزیست

همچنین تاکید بر آثاری است که مردمی باشد و بتواند ارتباط مستقیم تری را با مخاطب عادی برقرار کند. بیشترین آثار مربوط به نقاشی و مجسمه و تنها یک مجموعه عکس در این نمایشگاه ارائه شده است.نمایشگاه هنرهای تجسمی با محوریت اسب و حیوانات همزیست

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از:

محمد هادی فدوی، حسین محجوبی، نیلوفر قادری نژاد، هیرو شیخ الاسلامی، ف. اخلاقی، بهرام آشفته ، منصور طبیب زاده، آرش لاهیجی، سیامک عزمی، صفورا اسماعیل نژاد، پروانه رزاقی، مارال کوچک، امید حلاج، نجمه راسخ، صوفیا مردانی، مظاهر آذرپی، شمس الدین غازی،محمد حامد بابایی، حمید پوربهرامی، مریم فرد، جلال متولی، مصطفی اکبری، اکرم توانا، شیرین غازی، آروز منتظم، رضا عظیمیان، حسن نوروزی، احمد خلیلی فرد، سعید چاواری، کیومرث قورچیان و صفا بنایی.

نمایشگاه هنرهای تجسمی با محوریت اسب و حیوانات همزیستنمایشگاه تا روز پنج شنبه ۳۱ خرداد برقرار می باشد. و علاقه مندان جهت بازدید از بزرگترین نمایشگاه هنرهای تجسمی با محوریت اسب و حیوانات همزیست میتوانند از ساعت ۱۰ تا  در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب دیدن فرمایند.نمایشگاه هنرهای تجسمی با محوریت اسب و حیوانات همزیست

دانلود راهنمای گالری گردی تیر ماه

نمایشگاه‌های جاری را اینجا ببینید.

نویسنده