بابک روشنی نژاد در گالری اثر

تندیس: اولین نمایشگاه گالری اثر در سال جدید با نمایش آثار بابک روشنی نژاد ، ۱۱ اردیبهشت گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه با عنوان “به چپ چپ” شامل شش تابلوى نقاشى در ابعاد بزرگ و یک مجسمه است که جدیدترین آثار این هنرمند را شامل می‌شوند.

بابک روشنی نژاد متولد ۱۳۵۶ و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی است که در حوزه نقاشی و نویسندگی فعالیت می‌کند. که تا کنون نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی داشته است.
آخرین نمایشگاه انفرادى روشنى‌نژاد، با عنوان “نه! تاریخ را فاتحان نمى نویسند” در همین گالرى بر پا شده بود. روشنى‌نژاد از سال ۱۳۸۹ تا کنون در آرت‌فرهاى بین‌المللی متعددی مانند آرت مسکو، کانتمپوری استامبول و آرت دبی، شرکت داشته است.

در کاتالوگ این نمایشگاه آمده است: “این مجموعه همچون سایر آثار بابک روشنى‌نژاد حاصل نگاه او به مقوله فرهنگ و فلسفه علوم اجتماعی است که با تاکید همیشگى‌اش برعمل نقاشی و قدرت بیان دیداری آن در ایجاد ارتباط به روش نقاشانه خاصش خلق شده است.”

او با ارائه فیگوراتیو، در تلاش است مضامین مورد نظرش از منظر زیبایى‌شناسى تصویرى و خلق نشانه‌هایى که خاص خود اوست را به مخاطب بشناساند.

“به چپ چپ”جمعه ۱۱ اردیبهشت گشایش و تا تاریخ ۲۹ خرداد نیز دامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند جمعه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و یکشنبه تا پنچشنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ به آدرس خیابان برفروشان، روبروى خانه هنرمندان، شماره ١۶، گالری اثر مراجعه نمایند.

نویسنده