بابك روشني نژاد در گالري اثر

تنديس: اولين نمايشگاه گالري اثر در سال جديد با نمايش آثار بابك روشني نژاد ، 11 ارديبهشت گشايش مي‌يابد.

اين نمايشگاه با عنوان “به چپ چپ” شامل شش تابلوى نقاشى در ابعاد بزرگ و یک مجسمه است كه جديدترين آثار اين هنرمند را شامل مي‌شوند.

بابك روشني نژاد متولد 1356 و فارغ‌التحصيل رشته علوم سياسي است كه در حوزه نقاشي و نويسندگي فعاليت مي‌كند. كه تا كنون نمايشگاه‌هاي انفرادي و گروهي متعددي داشته است.
آخرین نمایشگاه انفرادى روشنى‌نژاد، با عنوان “نه! تاریخ را فاتحان نمى نویسند” در همین گالرى بر پا شده بود. روشنى‌نژاد از سال ۱۳۸۹ تا کنون در آرت‌فرهاى بین‌المللی متعددي مانند آرت مسکو، کانتمپوري استامبول و آرت دبی، شركت داشته است.

در كاتالوگ اين نمايشگاه آمده است: “این مجموعه همچون سایر آثار بابک روشنى‌نژاد حاصل نگاه او به مقوله فرهنگ و فلسفه علوم اجتماعی است که با تاکید همیشگى‌اش برعمل نقاشی و قدرت بیان دیداری آن در ایجاد ارتباط به روش نقاشانه خاصش خلق شده است.”

او با ارائه فیگوراتیو، در تلاش است مضامین مورد نظرش از منظر زیبایى‌شناسى تصویرى و خلق نشانه‌هایى که خاص خود اوست را به مخاطب بشناساند.

“به چپ چپ”جمعه 11 اردیبهشت گشايش و تا تاريخ 29 خرداد نيز دامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند جمعه‌ها از ساعت 16 الي 20 و يكشنبه تا پنچشنبه از ساعت 11 الي 20 به آدرس خیابان برفروشان، روبروى خانه هنرمندان، شماره ١۶، گالري اثر مراجعه نمايند.

نویسنده