نمایشگاه تصویرگری بولونیا در تهران

تنديس: آثار راه یافته به نمایشگاه تصویرگری بولونیا 2015 در نمایشگاهی با نام “تهران – بلونیا 2015” به نمایش در می آیند.

این نمایشگاه با همکاری انجمن تصویرگران و باغ موزۀ قصر برگزار خواهد شد و قرار است در کنار نمایش آثار بولونیا 2015، آثار تصویرگری راجر ملو، برنده جایزه هانس کریستین اندرسن در سال 2014 نیز به نمایش درآید.

نمایشگاه تصویرگری بولونیاهمچنین نمایش آثار تصویرگران ایرانی که طی 10 سال گذشته به نمایشگاه بلونیا راه پیدا کرده‌اند و نمايش کتاب‌های ایرانی برنده جایزه نمایشگاه کتاب کودک بولونیا (از ابتدا تاکنون)؛ از دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود.
از آنجایی که غرفه ایران در نمایشگاه تصویرگری بولونیا توسط انجمن تصویرگران به نمایندگی از سه تشکل غیر دولتی ادبیات کودک شامل انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن ناشران و انجمن تصویرگران و با همکاری موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی ایران برنامه‎ریزی و برپا شد و با استقبال خوب ناشران و بازدیدکنندگان نیز همراه بوده است، این نمایشگاه به پیشنهاد و دعوت علی بوذری، مدیر غرفه ایران در نمایشگاه کتاب بلونیا 2015، به ایران آمده است.
“تهران – بلونیا 2015” ، روز جمعه 18 اردیبهشت، ساعت 17 با حضور هیئت مدیره انجمن تصویرگران و “روبرتاکینی”، رئیس نمایشگاه کتاب کودک بلونیا، در نگارخانۀ ملک الشعرای بهار در باغ موزه قصر، واقع در انتهای خیابان مطهری، بعداز تقاطع شریعتی، میدان پلیس آغاز می شود و علاقه‌مندان می توانند تا 24 اردیبهشت از ساعت 9 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.

نویسنده