فراخوان پنجمین رقابت دوسالانه‌ بین‌المللی بسته‌ها ۱۴۰۲

مهلت ارسال تا 20 آذر ماه

فراخوان پنجمین رقابت دوسالانه‌ بین‌المللی بسته‌ها ۱۴۰۲

پنجمین رقابت دوسالانه‌ بین‌المللی بسته‌ها ۱۴۰۲ برای کلیه طراحان و دست‌اندرکاران بسته‌بندی برای ارائه آثار خلاق و نوآورانه تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ فراخوان داد.

تاکنون چهار دوره از «دوسالانه بسته‌ها» برگزار شده است. در این رویداد داورانی بین‌المللی به بررسی و انتخاب آثار خلاقانه و نوآورانه می‌پردازند. نخستین رقابت دوسالانه بین المللی بسته‌ها در سال ۱۳۹۴ برگزار شد. “دوسالانه بسته‌ها” تنها رویداد مستقل بین‌المللی دیزاین بسته‌بندی در ایران است.  فراخوان “پنجمین دوسالانه بسته‌ها” منتشر شد. فرصت ارائه آثار خلاقانه و نوآورانه برای شرکت در پنجمین رقابت دوسالانه‌ی بین‌المللی بسته‌ها ۱۴۰۲ تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. کلیه متخصصان حوزه بسته‌بندی و طراحی می‌توانند آثار خود را به سایت اینترنتی رقابت دوسالانه بسته‌ها ارسال کنند.

“دوسالانه بسته‌ها” تنها رویداد مستقل دیزاین بسته‌بندی در ایران است. بسته‌ها فرصتی را فراهم می‌کند تا با شرکت کردن در یک جریان هیجان‌انگیز رقابتی، آثار خلاق و نوآورانه طراحان و تولید‌کنندگان بسته‌بندی توسط جمعی از برجسته‌ترین داوران بین‌المللی بررسی شود و سپس آثار برگزیده‌ی رویداد در “نمایشگاه دوسالانه بسته‌ها“ به نمایش در خواهد آمد و در جشن اختتامیه، برترین طر‌ح‌ها و طراحان معرفی شوند. شرکت در این رویداد فرصتی بی‌همتا جهت ایجاد ارتباط با بازار حرفه‌ای و صنعت بسته‌بندی ایران و جهان به‌ وجود می‌آورد. 

همین حالا ثبت نام کنید و از فرصت‌های بی‌نظیری که در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده کنید.  

شرکت در مسابقه و اطلاع از شرایط فراخوان “پنجمین دوسالانه“

فراخوان پنجمین رقابت دوسالانه‌ بین‌المللی بسته‌ها ۱۴۰۲

نویسنده