تصویرساز ایرانی در جشنواره طراحی گاو

تندیس: نمایشگاه آثار منتخب تصویرسازی جشنواره طراحی گاو (COW) از امروز ۵ خرداد در نپروپتروسک اوکراین برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه آثاری از تصویرسازان و طراحانی از ۲۸ کشور به نمایش گذاشته می‌شود و هنرمندانی از کشورهای ایران، اتریش، آرژانتین، بلاروس، کانادا، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان، اسلوونی، آمریکا، فرانسه و… در نمایشگاه آثار منتخب بخش تصویرسازی جشنواره بین‌المللی طراحی گاو (COW) حضور دارند.

جشنواره گاو (COW)، جشنواره‌ای بین المللی و جهانی برای طراحان، دانشجویان و علاقه‌مندان به هنر است که همه ساله در شهر نپروپتروسک (Dnipropetrovsk) اوکراین برگزار می‌گردد. این چشنواره همه ساله در بخش‌های طراحی کتاب، طراحی و بسته بندی محصولات، طراحی داخلی و طراحی مد برگزار می‌گردد.61c5e5a82b0ba2efea3f8d3f2ef660e9

در این دوره از جشواره گاو (COW)، سه اثر از هنرمند ایرانی لیلا نورایی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. لیلا نورایی تصویرساز و کار‌شناس تصویرسازی است که پیش از این در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی مختلفی حضور داشته و در زمینه انیمیشن‌سازی نیز فعال است. و از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به ساخت انیمیشن‌های کوتاه «چوب به دست‌ها»، «کلاغ پر» و… اشاره کرد.

نمایشگاه آثار منتخب تصویرسازی جشنواره بین‌المللی طراحی گاو (COW) از تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۵ (۵ خرداد) در نپروپتروسک اوکراین گشایش می‌یابد و تا تاریخ ۲۶ ژوئن (۵ تیر) ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه آثار منتخب بخش طراحی شامل طراحی پوستر COW، طراحی لوگو، طراحی بسته‌بندی و طراحی کارت نیز در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

همچنین در بخش تصویرسازی به ۱۰ نفر اول دیپلم افتخار و گواهی شرکت در فستیوال و در بخش طراحی نیز به سه نفر برگزیده دیپلم افتخار و به نفر اول جوایزی اهدا خواهد شد.

نویسنده