ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان

صندوق اعتباری هنر با صدور اطلاعیه ای از آغاز نامنویسی بیمه تکمیلی هنرمندان خبر داد . بر اساس این اطلاعیه اعضاء صندوق با داشتن بیمه پایه و یا کسانی که از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌باشند.
شایان توجه است که برای سال ۱۳۹۴ تلاش گردیده است تا خدمات بیمه تکمیلی با حداقل حق بیـــمه سهم اعضاء لحاظ گردد به نحوی که مبلغ حق بیمه سالیانه هر فرد(۸،۱۰۰،۰۰۰ ریال) می باشد که مبلغ (۴،۸۰۰،۰۰۰ریال) معادل (۶۰%) از طریق صندوق اعتباری هنر ومبلغ  (۳،۳۰۰،۰۰۰ ریال)معادل (۴۰%) توسط متقاضــی  پرداخت می گردد .
متقاضیان می‌بایست از تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۰ لغایت ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ به مدت یکماه، پس از ورود به پروفایل خود، به بخش پرداخت بیمه تکمیلی مراجعه نموده و نسبت به پرداخت حق بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

اعضای این صندوق باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق اعتباری هنر به نشانی  www.honarcredit.ir  نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

شایان توجه است تنها اعضاء صندوق با داشتن بیمه پایه و یا کسانیکه از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می باشند، با این وجود متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را دارند در صورت طی مراحل عضویت قبل از ثبت نام می توانند از این خدمات استفاده کنند.
شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر در اینجا آمده است

[lightbox full=”http://honarcredit.ir/Layers/View/Images/Madules/Archive/Thumbnail/jadval-takmili.jpg”][/lightbox]

 

نویسنده