نگارین در گالری نورآیین گشایش یافت

تندیس: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان « نگارین » در گالری نورآیین گشایش یافت.

« نگارین » عنوان نمایشگاه گروهی آثار صبا عشقی، دریا فرد، معصومه ترکمندی، آزاده بدیعی، نیلوفر صالحی، سیده لیلا حسینی، شهره موری، ساناز لاهیجی و یاشار جعفری‌مقدم است که عصر روز جمعه 22 خرداد ماه در گالری نورآیین گشایش یافت. هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه در آثار خود به بررسی تأثیرات فضایی که انسان‌ها در صد سال گذشته برای خودشان خلق کردند، می‌پردازد.

صبا عشقی؛ نقاش و همچنین نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه گروهی نگارین تجربه‌ای جدید برای هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه است. نقاشان در این نمایشگاه به جزئیات تأثیر زندگی در عصر مدرن پردازند. به‌ عنوان مثال، فیگور صورت به چه شکلی درآمده یا نوع نگاه کردن به چه صورت است؟»

وی ادامه داد: «در حقیقت ما می‌خواستیم مقاومت نیروی فطری انسان، با آنچه که شرایط زندگی در برهه کنونی به او تحمیل می‌کند را به روی بوم آوریم. ما در این آثار به دنبال همزاد پنداری مخاطب با آثار هستیم، چون بیشتر ما در شرایط تقریبا مشابهی زندگی می‌کنیم و این نقاشی‌ها هم تجربه انسان‌ها، در فضایی مشترک است.»

نگارین
نگارین

وی افزود: چون اکثر این نقاشان خانم هستند، احساس زنانه هم نسبت به این موضوع در نمایشگاه ملموس است.»

نمایشگاه گروهی نقاشی نگارین جمعه 22 خرداد ساعت از ساعت 16 تا 20 در گالری نورآئین گشایش یافت و تا تاریخ 2 تیر ماه 94 نیز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 به نشانی خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، خیابان ژاندارمری، شماره 58، واحد 1 مراجعه فرمایند.

نویسنده