مرتضی شمیسا در فرهنگسرای نیاوران

تندیس: نمایشگاه نقاشی‌خط‌های مرتضی شمیسا از تاریخ ۵ تیر در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

نمایشگاه آثار نقاشی‌خط مرتضی شمیسا با عنوان «رویاهای صبحدم» از تاریخ ۵ تیرماه ۹۴ در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت. شمیسا در این نمایشگاه سه مجموعه از آثار خود به نام «های ضمیر ناخودآگاه» ، «رویای درگذشتگان» و مجموعه «ترکیب‌بندی‌ها» را در به نمایش خواهد گذاشت. موضوع آثار این نمایشگاه، مشق‌های تصویری با دستمایه حروف است.

مرتضی شمیسا متولد ۱۳۵۷ در شهر بندر انزلی است و فراگیری نقاشی را از دوران کودکی آغاز نمود. وی که دوره‌های تکمیلی آموزش نقاشی‌خط را نزد امیر میرزائی و محمد احصائی گذرانده است، تاکنون در چند نمایشگاه داخلی و بین‌اللملی شرکت کرده که از آن میان می‌توان به حضور در بینال «پوستر تهران» و نمایشگاه بین‌اللملی «پوستر ادیان توحیدی» در تهران و همچنین شرکت در نمایشگاه سالیانه عکس «آساهی شیمبون» ژاپن، نمایشگاه عکس و کاریکاتور بلژیک و نمایشگاه پوستر اسلواکی اشاره کرد.

گفتنی است نمایشگاه «رویاهای صبحدم » از تاریخ جمعه ۵ تیرماه از ساعت ۱۷ در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد و تا تاریخ ۱۲ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای غیر تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و روزهای تعطیل ۱۴ تا ۲۰ به نشانی خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران، گالری شماره دو مراجعه نمایند.

morteza-shamisa

نویسنده