آقای رییس جمهور در گالری طراحان

تندیس: نمایشگاه گروهی « آقای رییس جمهور » جمعه ۵ تیرماه در گالری طراحان آزاد گشایش یافت.

نمایشگاه گروهی میکس مدیا با عنوان « آقای رییس جمهور » عصر جمعه، ۵ تیرماه در گالری طراحان آزاد گشایش یافت. نیکزاد نجومی، نصرت‌الله مسلمیان، کریم نصر، مهرداد محب‌علی، آلفرد یعقوب‌زاده، رزیتا شرف‌جهان، خسرو خسروی، محمدمهدی طباطبایی، حامد صحیحی، ژینوس تقی‌زاده، دلبر شهباز، پویا پورامین، بهنام کامرانی، فرشید لاریمیان، رضاعابدینی، صالح تسبیحی، فرشاد آل‌خمیس، داوود درا و داریوش راد هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند. زرتشت رحیمی و آرمین مالکی نیز نمایشگاه‌گردانی این نمایشگاه را برعهده دارند.

زرتشت رحیمی یکی از نمایشگاه‌گردان‌های این نمایشگاه درباره‌ برگزاری این نمایشگاه گفت: «۱۸ هنرمند آثارشان را در نمایشگاه «آقای رییس‌ جمهور» به نمایش گذاشته‌اند. آثار ۱۵ هنرمند روی دیوار گالری رفته است و سه هنرمند نیز آثار خود را در طول برپایی نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند. نقاشی، چیدمان، عکس، مجسمه‌سازی و ویدئو، مدیوم‌هایی هستند که هنرمندان در قالب آن‌ها آثار خود را ارائه داده‌اند.»

وی افزود: «هنرمندان بدون جبهه‌گیری و موضع‌گیری خاص و با نگاهی کاملا بی‌طرفانه به موضوع روند انتخاب یک رییس‌جمهور از جمله نامزدی، تبلیغات، وعده‌ها و… پرداخته و این جریان را با بیان هنرمندانه‌ خود پیش چشم مخاطب قرار داده‌اند.»

آقای رییس جمهور

گفتنی است نمایشگاه « آقای رییس‌جمهور » تا تاریخ ۱۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، شماره ۵، گالری طراحان آزاد مراجعه فرمایند.

نویسنده