«هیچ» بزرگ رونمایی شد

تندیس:  در آخرین جمعه پاییز که روز شلوغ و پرباری برای گالری‌های تهران و هنرهای تجسمی ایران بود، از بزرگترین مجسمه پرویز تناولی از مجموعه «هیچ» در ایران ، در مراسم گشایش نمایشگاه پیشکسوتان هنرهای تجسمی در گالری آرت سنتر دو رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور هنرمندان پیشکسوت و استقبال گسترده مخاطبین گشایش یافت، علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد ضمن حضور در مراسم رونمایی در سخنانی کوتاه ابراز کرد: «خوشحالم از اینکه در مراسم رونمایی یکی از بزرگترین کارهای هنرمندان ایرانی حضور دارم. امشب شب فوق العاده‌ای برای عرصه هنرهای تجسمی در تهران است. چرا که ما امشب شاهد افتتاحیه چندین نمایشگاه در گالری‌های مختلف تهران هستیم و این امر موجب شده تا آخرین روزهای پاییز برایمان دلچسب تر از گذشته باشد. امیدوارم در آینده نزدیک شاهد برنامه‌های مهمی دراین زمینه باشیم.»

art-center-tanavoli

 

 

وحید ملک، مدیریت آرت سنتر، ضمن خوشامد به مهمانان و ابراز رضایت از برگزاری این نمایشگاه گفت: «فتخار داریم امروز میزبان مهمانان هنری، فرهنگی، دولتی و مهمانی از سازمان ملل باشیم. امشب و دراین مراسم جای دو استاد عزیز پرویز تناولی و پرویز کلانتری بسیار خالی است. از حضور همه تشکر می‌کنم که با حضورشان، باعث شدند تا امروز بتوانیم مجسمه ” هیچ بزرگ” را در اینجا داشته باشیم و از آن رونمایی کنیم.»

به گزارش هنر آنلاین، در ادامه این مراسم گری لوئیس رئیس سازمان ملل در تهران نیز که از مهمانان ویژه این مراسم بود، طی سخنانی کوتاه به زبان فارسی گفت: من و همسرم بسیار خوشحال هستیم که درجمع شما حضور داریم. خوشحالم که امشب در مراسم رونمایی اثری از استاد تناولی حضور دارم و این را به عنوان دنباله‌ای از هنر اصیل ایرانی می‌بینم.

از دیگر نکات خاص این نمایشگاه ابتکار جالب آرت سنتر برای مخاطبین می‌باشد. در گزارش هنر آنلاین از ایم مراسم آمده است که مجموعه آرت سنتر از این هفته برای رفاه حال علاقه‌مندانی که می‌خواهند از نمایشگاه پیشکسوتان هنرهای تجسمی در آرت‌سنتر یا گالری‌های دیگر دیدن کنند یک اتومبیل “ون”در میادین ولی‌عصر، ونک و تجریش مستقر کرده است تا به‌صورت یک آرت‌ورک آن‌ها را به مقصد برساند.

نمایشگاه پیشکسوتان تا تاریخ ۱۷ دیماه در محل آرت سنتر ۲، واقع در خیابان اندرزگو، خ سلیمی شمالی، انجمن خوشنویسان ایران پلاک ۱۴۵ برقرار خواهد بود.

art-center2

نویسنده