چکش طراحی اولین فروش بزرگ طراحى در موزه طراحی

اولین فروش بزرگ طراحى در موزه طراحی برگزار می‌گردد.
چکش و طراحی

فروش بزرگ طراحی

موزه طراحی از جمعه هجدهم اسفند میزبان آثار هنرمندانِ طراح برجسته و نام آشنای کشورمان خواهد بود. در این نمایشگاه که تحت عنوان “چکش و طراحى” برپا می‌شود. آثار طراحی حدود ٨٠ طراح از جمله مسعود عربشاهى نیکزاد نجومى، مهدی حسینی، هانیبال الخاص، حسینعلی ذابحی، بهرام دبیری ،احمد نصرالهی، حسین محجوبی،کریم نصر ، علی ندایی،فرهاد گاوزن،علی ذاکری، احمد وکیلی و …به نمایش در می آید. بخشی از این فروش بصورت حراج می باشد. در طی حراج، هر اثر برای فروش به بالاترین قیمت پیشنهادی چکش خواهد خورد. در این نمایشگاه آثاری به ابعاد تقریبی A4 از هنرمندان به معرض نمایش گذاشته می‌شود. همچنین نمایشگاه “چکش و طراحى ” فرصتی است برای بازدید از آثار طراحان جوانتر در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت.
شایان ذکر است که این نمایشگاه تا پایان فروردین در موزه طراحی برقرار خواهد بود.
ساعات بازدید همه روزه از ساعت۴ عصر تا ۱۰ شب.
آدرس: خیابان انقلاب شرق به غرب نرسیده به میدان فردوسى خیابان موسوی، کوچه محمدپور، پلاک ۹٫
تلفن:٠٢١٨٨٣١٢۵٣٨

رویدادهای دیگر را اینجا دنبال کنید: 

مسعود اسکندری ؛ عکاس مهاجر

مسعود اسکندری خویی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۰ دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر . فوق لیسانس عکاسی از دانشگاه هنرتهران  و مستند نگاری از دانشگاه Ryerson کانادا (Master of Fine Arts in Documentary Media) . تدریس در گالری هنر همیلتون و دستیار خانم Pearl Van Geest هنرمند  و مدرس نقاش کانادایی .

0 comments
هنرمندان فردا باغ کتاب تهران

گالری باغ کتاب با نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا به استقبال بهار می‌رود

مجتمع گالری باغ کتاب با نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا به استقبال بهار می رود مجتمع گالری باغ کتاب تهران با حمایت مجموعه گالری های آرت سنتر و همراهی سایت تندیس، اکسپوی دانشجویی، دانشگاه الزهرا، باغ کتاب تهران و پرشین بلو اقدام به برگزاری “نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا” جهت کشف و حمایت از استعدادهای هنرمندان جوان می‌نماید. هیئت منتخب آثار این نمایشگاه از میان ۶۰۰۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور بالغ بر ۱۵۰ اثر را انتخاب نمودند که این آثار از قیمت […]

0 comments

نویسنده