روایتی از خسرو سینایی در «مثل یک قصه» با مرور ۵۰ سال آثار هنری

روایتی از خسرو سینایی در «مثل یک قصه»
مروری بر ۵۰ سال آثار هنری پیشکسوت و مؤلف سینما در باغ موزه هنر ایرانی

باغ موزه هنر ایرانی

خسرو سینایی

به گزارش سایت تندیس به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: ویژه برنامه «مثل یک قصه» باهدف نکوداشت و مروری بر ۵۰ سال آفرینش هنری خسرو سینایی هنرمند پیشکسوت و مؤلف سینما از ۲ تا ۱۶ شهریور ماه در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد.
در این ویژه برنامه که به مدت ۱۵ روز در باغ موزه هنرایرانی برگزار می شود آثارسینمایی و فیلم های مستند با مضامین اجتماعی و فرهنگی با حضور خسرو سینایی پخش و بررسی می شود. از دیگر بخش های این رویداد می توان به بررسی موسیقی فیلم ها، آثار مکتوب و نمایش عکس های تاریخی از آلبوم خانوادگی ایشان اشاره نمود.
این ویژه برنامه با مشارکت و همکاری باغ موزه هنرایرانی، موزه موسیقی، موزه سینما، موسسه فرهنگی هنری آوانگار صوتی، سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مدت ۱۵ روز در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد.
جهت آگاهی از نحوه حضور در جلسات پخش فیلم و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۲۶۸۶۰۶۳ و ۲۲۶۸۶۰۶۴ تماس گرفته و یا به نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان شهیدفیاضی(فرشته)، انتهای خیابان بوسنی و هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی مراجعه فرمایید.

خسرو سینایی

نویسنده