نمایشگاه عکس آرمان مولوی چشم‌اندازی که خیال و واقعیت را پیوند می‌زند

نمایشگاه عکس آرمان مولوی چشم‌اندازی که خیال و واقعیت را پیوند می‌زند
گزارش تصویری نمایشگاه مکاشفه دنیای گیاهان، «روشنی، من، گل، درخت»
گالری سیحون ۲

نمایشگاه عکس آرمان مولوی تا ۱۹ خرداد ادامه دارد.

نشانی گالری سیحون: خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان، خیابان سینایی، پلاک۲۴

نمایشگاه عکس آرمان مولوی

درباره آرمان مولوی:
آرمان مولوی از پس زمینه به عنوان ابزاری برای گذاشتن گل در مرکز تصاویر خود استفاده می‌کند. گویی گل‌ها شمایل‌هایی هستند بیانگر عشقی که او به دنیای گیاهان از دوران کودکی داشته است. با استفاده از شکل نگاتیو تصاویر، او ادراک معمول ما را به چالش می‌کشد. گل‌های هوسران، برگ‌هایی که استخوان‌بندی‌شان به تصویر کشیده شده است و درختان ژاپنی، در مرز بین واقعیت و فراواقع جای می‌گیرند. با رنگ‌هایی خاص که نه گرم هستند و نه سرد، خیال و واقعیت درهم آمیخته می‌شود.نمایشگاه عکس آرمان مولوی
این عکس‌ها با استفاده از تصاویری معاصر از گیاهان و ترفندهای شاعرانه، چشم‌اندازی صمیمانه از هنرمند را به نمایش می‌گذارند. تک تصویر یا گروهی از تصاویر، زیستی دارند در ورای رسانه و تصاویری از یک دنیای درونی هستند که گستره‌ی افق‌های ما را گسترده‌تر می‌کنند و ادراک و ذهن ما را با خلاقیت محض خود وفق می‌دهند.
آرمان مولوی بیش از سی سال است که عکاسی حرفه‌ای می‌کند. در این سال‌ها او هرکاری را در این زمینه، از دانشکده معتبر عکاسی ETPA ، تدریس عکاسی در فرانسه تا عکاسی مد در نیویورک انجام داده است.
او در کشورهای فرانسه و ایتالیا نمایشگاه‌هایی در گالری‌های مونیسیپال دوشاتو دو، باغ لوکزامبورگ، گالری نیکلاس فلامل و… داشته است.

نمایشگاه عکس آرمان مولوی

عکس: محدثه شادمهر

نویسنده