کارگاه عکاسی Fotoziti با عکاس اسپانیایی، ریکاردو کاسس

کارگاه  عکاسی Fotoziti با عکاس اسپانیایی، ریکاردو کاسس
کارگاه عکاسی با ریکاردو کاسس
عکاسی، ویرایش و چاپ کتاب عکس

کارگاه عکاسی “Fotoziti” توسط ریکاردو کاسس، از سال ۲۰۱۲ تاکنون در سیزده شهر دنیا برگزار شده است. حاصل هریک از این کارگاه‌‌های سه روزه، کتابی است با همین عنوان که از عکس‌های گرفته شده در طول کارگاه تهیه وتولید می‌شود.

چهاردهمین دوره‌ی این کارگاه در تاریخ ۲۸، ۲۹ و۳۰  تیرماه در تهران برگزار می‌گردد. هدف از این کارگاه آموزش عکاسان برای ارائه و گسترش آثارشان، با استفاده از رسانه‌ی «کتاب عکس» است.

کارگاه عکاسی ریکاردو کاسس

«ریکاردو کاسس» عکاس اسپانیایی است که در مادرید و والنسیا زندگی و کار می‌کند. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی خبرنگاری از دانشگاه باسک در اسپانیا است. ریکاردو در سال ۲۰۰۶ به گروه عکاسی Blank Paper پیوست و از سال ۲۰۰۷ تاکنون به تدریس عکاسی خبری، مستند و  فاین‌ آرت در EFTI, IED و Blank Paper مشغول است. سومین کتاب عکس او به عنوان Paloma al aire با استقبال فراوانی روبرو گشت و از سوی مارتین پار به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های عکس سال ۲۰۱۱ انتخاب شده است.

هزینه‌ی شرکت در کارگاه: ۷۵۰۰۰۰ تومان

مهلت ثبت نام: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

ریکاردو کاسس

برای ثبت نام ایمیلی با موضوع کارگاه عکس Fotoziti به آدرس fotoziti.Tehran@gmail.com   بفرستید وموارد  زیر را ضمیمه‌ کنید:

– بیوگرافی و سوابق تحصیلی و هنری

– ۲۰ تا ۲۵ عکس از یک پروژه یا مجموعه‌ای از بهترین عکس‌های‌تان در فرمت jpg   با کیفیت ۸۰۰ پیکسل برای بزرگترین ضلع در قالب فایل زیپ شده با حجم کمتر از ۵ مگابایت

– توضیح کوتاهی در مورد مجموعه عکس ضمیمه شده، حداقل ۳۰۰ کلمه

توضیحات:

* کارگاه به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، و تسلط نسبی به زبان انگلیسی برای شرکت در کارگاه لازم است. در صورت لزوم مترجم نیز در کارگاه حضور خواهد داشت.

* مدت این کارگاه ۲۴ ساعت خواهد بود که شرکت در تمامی ساعات و روزها الزامیست.

* حدنصاب تعداد شرکت‌کنندگان برای برگزاری کارگاه ده نفر است. لذا چنانچه تعداد متقاضیان کمتر باشد، برگزاری کارگاه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد و تمام هزینه‌ی ثبت نام بازگردانده می‌شود.

ریکاردو کاسس

 

 

 

نویسنده