کتاب خواب دیده حامد صحیحی در گالری طراحان آزاد رونمایی شد

کتاب خواب دیده حامد صحیحی در گالری طراحان آزاد رونمایی شد
به همراه نمایش مجموعه آثار 
نمایشگاه انفرادی نقاشی

حامد صحیحی

کتاب خواب دیده حامد صحیحی دیروز در گالری طراحان آزاد رونمایی شد.  مجموعه خواب دیده که پیش از این در سال ۱۳۸۵  در گالری طراحان آزاد به نمایش درآمده بود را به صورت کتاب درآورده است. طراحی کتاب توسط استودیو کارگاه ساناز سلطانی و با مدیریت هنری آریا کسایی توسط انتشارات نظر به چاپ رسیده است.

حامد صحیحیلازم به ذکر است نمایشگاه تا ۱۴ تیر ادامه دارد.

حامد صحیحی متولد ۱۳۵۹، تحصیلات آکادمیک در رشته نقاشی را در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران و کارشناسی ارشد در همین رشته را در همین دانشگاه به پایان رساند. وی هنرمند پرکاری است که از سال ۱۳۷۶ تا به امروز نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری گذاشته است. و در حال حاضر مجموعه آثار خود را به همراه رونمایی از کتاب خواب دیده به نمایش گذاشته.

حامد صحیحی

از مجموعه آثار وی می‌توان به نمایشگاه فوبوفوبیا، گالری طراحان آزاد در سال ۱۳۹۵
۱۳۹۴ یازش، ۱۳۹۱ بولمیا، ۱۳۸۹ اما توی سرت عزیز که میترسم ندانی کجاست، ۱۳۸۸ سرها، ۱۳۸۸ مارکوپولو، ۱۳۸۷ زیرزمین، در همین گالری اشاره کرد، و نیز نمایشگاه‌های تابوتی برای روز مبادا ۱۳۹۱، جعبه سفید ۱۳۹۰ در گالری محسن.حامد صحیحی

حامد صحیحی همچنین در سال ۱۳۸۶، فیلمی با عنوان Retracing Territories در گالری Friart ، فریبورگ و در ۱۳۸۶، فیلمی با عنوان Analyze While Waiting در گالری طراحان آزاد به نمایش گذاشت.

حامد صحیحی

خاتمه: ۱۴ تیر ۱۳۹۶

ساعت بازدید: ۴تا ۸ عصر

آدرس گالری: میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، شماره ۵

تلفن: ۸۸۰۰۸۶۷۶، ۸۸۰۲۷۱۸۱

وب سایت گالری: www.azadartgallery.com

حامد صحیحی

حامد صحیحی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گالری‌های این ماه به لینک زیر مراجعه کنید.

نویسنده