چیدمان urs fischer در گالری گاگوسیان

| Gagosian Gallery
| نمایشگاه انفرادی چیدمان
| هنرمند: ارس فیشر ( urs fischer  )
| گشایش: ۲۴ اکتبر- ۶ تا۱۰
| پایان: ۱۷ ژانویه  ۲۰۱۵

اغلب آثار ارس فیشر فراتر از نقاشی، مجسمه و چیدمان های معمول هستند. این بار ارس فیشر کل فضای گالری را با رنگ هایی در کف و دیوارها، و حجم های کوچک و گاه بزرگی که سالن های گالری را در بر گرفته اند، نمایشگاه خود را برگزار کرده است.
این نمایشگاه در قالب چیدمان و مجسمه هایی در سایزهای بزرگ، که بر پایه‌ی سبک هایی که به طور سنتی در نقاشی بوجود آمده اند (مانند پرتره، منظره و طبیعت بی‌جان)  قرار می‌گیرد. ارس فیشر در این نمایشگاه از متریال‌های غنی و اغلب بی‌ثبات مجسمه سازی استفاده می‌کند. او چه در استفاده از متریالی مانند مواد غذایی (خانه‌ی نونی، ۲۰۰۴) و یا مدیوم‌های خود ویرانگر دیگر مانند موم نرم که به راحتی ذوب می شود، به دنبال قابلیت‌های بی‌نهایتی در متریال های خاص می گردد تا یکی بعد دیگری در آثار خود استفاده کند. مجسمه های او و چیدمان های وسیع و تجربی‌اش آغشته به فنا پذیری خودشان و همراه با عملکرد هنر است. او عناصر پرفورمنس و پاپ آرت را برای خلق اثری که به طور مشخص در جریان است، با هم ترکیب می کند که به همان اندازه که شوخ طبعانه به نظر می رسد ترسناک نیز هست.
ارس فیشر متولد ۱۹۷۳ در زوریخ است و هم‌اکنون در نیویورک زندگی و کار می کند. آثار او متعلق به مجموعه های مهم عمومی و خصوصی در سر تا سر جهان است و مهمترین نمایشگاه‌های اخیر او شامل  مجموعه “نه خانه ام نه آتشم” (Espace 315, Centre Pompidou, Paric-2004)، “مری پاپینز”* در گالری بلافر، موزه هنر دانشگاه هاستون (۲۰۰۶- Marguerite de ponty)  در موزه نو نیویورک (۲۰۰۹-۲۰۱۰)و … و همچنین شرکت در بینال ونیز سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۰۷ و  ۲۰۱۱ می باشد.
* مری پاپینز شخصیت داستانی که به عنوان پرستار بچه  قدرت‌های جادویی داشته است.

منبع  (www.gagosian.com) 

[foogallery id=”4997″]

نویسنده