رشد هنرمندان ایرانی در گالری های نیویورک در سالی که گذشت

گالری های نیویورک | بخش دوم

گالری اسپیس پروجکت هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک

گالری های نیویورک بخش  2

قسمت دوم از پرونده نگاهی به حضور  هنرمندان ایرانی در گالری‌های بین‌المللی طی سال ۱۴۰۱

گالری اسپیس پروجکت

گالری اسپیس پروجکت یکی از گالری‌های معاصر و جدید در منطقه لاور ایست در نیویورک است. این گالری در برابر پارک گرینپوینت قرار گرفته و آثار هنری از هنرمندان مختلف از جمله نقاشی، نمایش دیجیتال، مجسمه‌سازی و غیره را به نمایش می‌گذارد. طراحی گالری، با تمرکز بر فضاهای باز و شفاف، شیوه‌ای باز و نوین را برای نمایش آثار هنری فراهم می‌کند.

سبک گالری اسپیس شامل ارائه آثار هنری معاصر با شیوه‌های جدید و متفاوت است. این گالری به نمایش آثار هنری از هنرمندان جوان و نوپا متمرکز شده است که تلاش می‌کنند به صورت خلاقانه و نوین به بیان احساسات و ایده‌های خود بپردازند، این گالری چندی پیش نمایشگاهی از آثار  لاله خرمیان برپا کرده است.

لاله خرمیان گالری اسپیس پروجکت هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک
لاله خرمیان

لازم به ذکر است گالری اسپیس، در کنار نمایشگاه‌های خود، برنامه‌های آموزشی و گردشگری فرهنگی نیز برگزار می‌کند. همچنین این گالری به منظور ارتقای هنر و فرهنگ، نمایشگاه‌هایی را با تمرکز بر مسائل اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌کند.

آدرس: ۲۹۲ گرینویچ استریت، نیویورک، نیویورک ۱۰۰۱۳

وب‌سایت: https://www.projectspace-ny.com/

تلفن: ۲۱۲-۳۲۲-۲۹۰۰

گالری آگورا

گالری آگورا هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک

گالری آگورا، گالری هنر معاصر در قلب منطقه چلسی شهر نیویورک است. این گالری آثاری با انواع و سبک‌های و‌ مدیوم‌های هنری از جمله نقاشی، مجسمه، عکاسی و آثار هنری تلفیقی را به نمایش می‌گذارد؛ همچنین با تمرکز بر نمایش آثار هنری معاصر برجسته از سراسر جهان رویداد‌های درخشانی را برگزار کرده است.

سبک معماری این گالری بسیار مینیمال و مدرن است، که با دیوارهای سفید و سقف‌های بلند که فضایی بسیار مناسب را برای نمایش آثار هنری فراهم می‌کند. نورپردازی با دقت برای برجسته کردن هر آثار، یک فضای نمایشی پویا و جذاب را ایجاد می‌کند. 

گالری آگورا به دلیل برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت بالا که برای نمایش هنرمندان جوان و برجسته از تمام جهان شناخته شده است‌ و لازم به ذکر است این گالری چندی پیش‌ میزبان آثار سحر خلخالیان‌، هنرمند ایرانی‌ بوده است.

سحر خلیلیان گالری آگورا هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک
سحر خلیلیان

گالری آگورا علاوه بر نمایشگاه‌های خود، گالری آگورا نیز خدمات متنوعی را به هنرمندان ارائه می‌دهد، از جمله بازاریابی و ترویج، فروش آثار هنری و برنامه‌های آموزشی. تعهد گالری به حمایت از هنر و فراهم کردن فرصت برای نمایش آثار هنرمندان، این محل را به مقصدی برای علاقه‌مندان و جمع‌آوران هنر تبدیل کرده است.

آدرس: ۵۳۰ خیابان وست ۲۵، نیویورک، نیویورک ۱۰۰۰۱

وب‌سایت: https://www.agora-gallery.com/

تلفن: ۲۱۲-۲۲۶-۴۱۵۱

گالری ریچل یوفنر

هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک ریچل یوفنر

گالری ریچل یوفنر در نیویورک به خاطر سبک نوآورانه و معاصر خود شناخته می‌شود. این گالری هنرمندانی را که در اثر خود با موضوعات و رسانه‌های مختلفی کار می‌کنند را نمایش می‌دهد. برنامه نمایشگاه شامل انواع مختلفی از هنر از جمله نقاشی، مجسمه‌سازی، نصبیات و عکاسی است.

شری هوسپیان گالری ریچل یوفنر هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک
شری هوسپیان

فضای گالری به سادگی و به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند آثار هنری را به خوبی نشان دهد و برای بازدید کنندگان تجربه‌ای یکپارچه و جذاب فراهم کند. گالری ریچل یوفنر به ترویج تنوع و جامعیت در دنیای هنر متعهد است و به خاطر اختصاص دادن به نمایش کارهای نوآورانه و فضای باز مشهور است.

و تا به حال نمایش‌هایی برای چندین هنرمند ایرانی از جمله شری هوسپیان، ارغوان خسروی و مریم حسینی برگزار کرده است.

گالری ریچل یوفنر ارغوان خسروی هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک
ارغوان خسروی
مریم حسینی گالری ریچل یوفنر هنرمندان ایرانی گالری های بین المللی گالری های نیویورک
مریم حسینی

به طور کلی گالری ریچل یوفنر یک فضای هنری پویا و پیشرو است که برخی از بهترین آثار معاصر و نوآورانه را به نمایش می‌گذارد. برای علاقه‌مندان به هنر یا کسانی که به دنبال یک تجربه فرهنگی الهام‌بخش هستند، بازدید از این گالری حتماً ارزشمند خواهد بود.

آدرس: 170 خیابان سافک، نیویورک 10002

وب‌سایت: www.racheluffnergallery.com

تلفن: +1 (212) 274-0064

ادامه گالری های نیویورک را در قسمت های بعدی دنبال کنید…

قسمت اول از گالری های نیویورک

Authors