خوانش نزدیک در گالری ابد، ایستگاهی برای تفکر پس از خواندنِ یک متن

خوانش نزدیک در گالری ابد، ایستگاهی برای تفکر پس از خواندنِ یک متن
به کوشش امین شاهد
عنوان: خوانش نزدیک  
هنرمندان: 

ارشاد رفتاری

شبنم شهریاری

عنایت سیگارودی

مروارید بلبل آبادی

سایه منــــصور

سیمین ذوالفقاری

مریم طـــــاعتی

گشایش :  ۸تیر

خاتمه : ۲۲ تیر

خوانش نزدیک در گالری ابد

چند خوانشِ نزدیک

خوانش، ایستگاهی است برای تفکر پس از خواندنِ یک متن. خوانش پرسیدن و پاسخ خواستن از متن است و سنجش و تحلیل اثر توسط آن صورت می گیرد‌.

این مجموعه برخوردهای تصویریِ چند هنرمند از یک جغرافیای مشترک است که هر کدام بیانی ویژه و نگاهی ورای موقعیت زیستگاه شان دارند و خوانشی ویژه را طلب می کنند. تنوع تکنیک و شیوه‌ی بیانی آنها دغدغه مند، پرشور، کنترل شده و پایبند به سنت طراحی است.

گاهی متنِ مقدمه منجر به پیش داوری در خصوص هر یک از کارهاست و خوانشِ مستقل آنها را تحت تاثیر مستقیم خود قرار می دهد. با این تعبیر، نمایشگاهِ “خوانشِ نزدیک” می خواهد دریافت و نظر شخصی شما را به چالش دعوت کند.

امین شاهد – تیرماه ۱۳۹۷

خوانشِ نزدیک در گالری ابد

خوانش نزدیک نمایشگاهی است از هفت هنرمند جوان و خلاق که روز جمعه هشتم تیرماه در گالری ابد گشایش و تا بیست و دوم تیر ادامه خواهد یافت.

به گفته‌ی امین شاهد کیوریتور نمایشگاه: “خوانش، ایستگاهی است برای تفکر پس از خواندنِ یک متن. خوانش پرسیدن و پاسخ خواستن از متن است و سنجش و تحلیل اثر توسط آن صورت می گیرد. این مجموعه برخوردهای تجسمی چند هنرمند از یک جغرافیای مشترک است که هر کدام بیانی ویژه و نگاهی ورای موقعیت زیستگاه شان دارند و خوانشی ویژه را طلب می کنند. تنوع تکنیک و شیوه‌ی بیانی آنها دغدغه مند، پرشور، کنترل شده و پایبند به سنت طراحی است.”

نمایشگاه شامل آثاری از ارشاد رفتاری، شبنم شهریاری، عنایت سیگارودی، مروارید بلبل آبادی، سایه منــــصور، سیمین ذوالفقاری و مریم طـــــاعتی است.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه(بجز دوشنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی: تهران، گیـشا، خیابان علیالی غربی، خیابان جوادی، شماره ۵۳ گالری ابد مراجعه نمایند. تلفن:۸۸۲۷۵۰۲۳

نمایشگاه های دیگر را اینجا ببینید.

نویسنده