فراخوان عکس BJP

تندیس: فراخوان عکس بریتیش جورنال آو فتوگرافی[BJP) [1) برای یافتن با استعدادترین دانشجویان و تازه فارغ التحصیل شدگان از سرتاسر دنیا منتشر شد.

فراخوان عکس بریتیش جورنال آو فتوگرافی که جایزه‌ی ارزشمندی در زمینه عکاسی می‌باشد با هدف معرفی و وصل کردن نسل جدید عکاسان به صنایع صاحب نام عکاسی منتشر شد.

طبق این فراخوان، کلیه دانشجویانی که در مقاطع اولیه دانشگاهی (لیسانس و…) مشغول به تحصیل می باشند یا در پنج سال اخیر در حال تحصیل بوده‌اند (حتی  دانشجویانی که در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند) می‌توانند آثار خود را از سرتاسر دنیا ارسال نمایند تا توسط گروهی از عکاسان حرفه‌ای مورد قضاوت قرار گیرد.

عکس‌ها در هر فرمتی (فیلم، دیجیتال یا موبایل) می‌تواند گرفته شده باشند و در هر ژانر یا سبکی باشند.
مسابقه در چهار بخش برگزار می‌گردد:
دانشجویان: در دو بخش تک عکس (یک عکس و یک بیانیه) و مجموعه عکس (تا ۲۰ عدد به علاوه بیانیه) و فارق التحصیلان: تک عکس(یک عکس و یک بیانیه) و مجموعه(تا ۲۰ عددبه علاوه بیانیه).

آثار برگزیدگان در مکان اختصاصی نمایشگاهی پاپ-آپ BJP در شوردیتچ [۲]، کانون خلاقیت شرق لندن به نمایش در خواهند آمد. نمایشگاه در ژوئن ۲۰۱۵ برگزار می شود و بخشی از نمایشگاههای «گستره آزاد آموزشی» در اولد ترومن بروری[۳] خواهد بود.

آثار برندگان هر چهار جایزه توسط تیم انتخاب کننده، در رویدادی ویژه معرفی و به نمایش در خواهند آمد و از طریق گزارش آنلاین BJP برای مراسم اهدای جوایز و رسانه‌های کاغذی آن در دیدرس جهانی قرار خواهند گرفت. زیرا BJP همواره برای معرفی استعدادهای جوان به خود می بالیده است و همه ساله منتخبین خود را از طریق نمایش آثار به VIP صنعت عکاسی مرتبط نموده است.برخی از آثار برگزیده در شماره‌های کاغذی مجله در ماههای ژوئن و ژوئیه و آگوست چاپ خواهند شد و مابقی از طریق مجله آنلاین و شبکه‌های اجتماعی BJP ارائه خواهند گردید که بیش از نیم میلیون بیننده از سرتاسر جهان دارد.
همچنین امکان فروش آثار برای عکاس وجود دارد که در این صورت ۷۰% مبلغ متعلق به عکاس خواهد بود.

آخرین مهلت ارسال آثار ظهر(به وقت گرینویچ) روز جمعه ۱۸ اردیبهشت ۹۴ خواهد بود.

هزینه شرکت برای تک عکس ۵ پاوند و مجموعه (تا ۲۰ عکس) ۲۵ پاوند می باشد.

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

در صورت بروز مشکل یا سوال می توانید با آدرس breakthrough@bjphoto.co.uk مکاتبه کنید.

[۱] British Journal of Photography

[۲] Shoreditch

[۳] Old Truman Brewery

نویسنده